معرفی هتل آرامیس پلاس کیش ، 4 ستاره

به گزارش تور چین ارزان، هتل آرامیس پلاس کیش اگرچه اخیرا افتتاح شده اما در همین مدت کم توانسته با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فردی که دارد، توجه و نظرات مثبت فراوانی را به خود جلب کند. جزیره کیش یکی از جزیره های تفریحی و بسیار زیبای ایران است که بدلیل آب و هوای مطبوع در فصول سرد و بعلاوه منطقه ها تفریحی، تجاری و گردشگری که دارد، سالانه گردشگران زیادی را هم از ایران و هم از سایر نقاط دنیا به خود جذب می نماید. قرار گرفتن هتل ها و مجموعه های اقامتی لوکس و متنوع در این جزیره، آن را به یک مقصد دوست داشتنی و دلخواه تبدیل نموده است.

معرفی هتل آرامیس پلاس کیش ، 4 ستاره

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش در دسته هتلهای بسیار لوکس در جزیره کیش قرار گرفته است که در سال 1399 به طور رسمی افتتاح شده است. این هتل در کنار میدان پردیس واقع شده و خیابان منتهی به این هتل خیابان رودکی است. هتل آرامیس پلاس کیش به مراکز خرید فراوانی نزدیک است. مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید کتو ، مرکز خرید کیش مال و بعلاوه مرکز خرید رویا مال، از جمله مراکز خریدی هستند که به این هتل دسترسی اولیه دارد. ناگفته نماند که احتیاج نیست برای طی کردن فاصله هتل تا ساحل زیبای خلیج فارس مسافت زیادی را طی کنید.

شما به راحتی و با پای پیاده می توانید خود را به ساحل خلیج همواره فارس برسانید و از قدم زدن بر روی ماسه های نرم و داغ ساحل لذت ببرید. هتل آرامیس پلاس کیش، 14 طبقه دارد که 9 طبقه از این هتل بر روی سطح زمین و به صورت طبقات مثبت قرار گرفته اند و 3 طبقه دیگر در قسمت زیرین پارکینگ تعبیه شده اند. در این هتل 171 اتاق و سوئیت بسیار لوکس با خدمات عالی و منحصر بفرد طراحی شده است که می توانند لحظات و اوقات خوشی را برای شما و همراهانتان رقم بزنند. هتل آرامیس پلاس کیش پرسنلی مجرب و حرفه ای دارد که نهایت کوشش خود برای تامین رفاه و پذیرایی مطلوب از مهمانان و جهانگردان داخلی و خارجی را به عمل می آورند.

خدمات ویژه هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پالاس کیش یک هتل بسیار شیک با خدمات و امکاناتی ویژه است که سبب شده آن را به یکی از هتل های بسیار لوکس در جزیره کیش تبدیل کند. این هتل که در دسته هتل های پنج ستاره قرار گرفته است با ارائه سوئیت های متنوع در تعداد بالا و طبقات مختلف، سبب شده است تا بتواند جوابگوی تمامی سلیقه هایی که به واسطه جهانگردان و مسافران مختلف در انتخاب اتاق در این هتل اعمال می شوند، باشد و به خوبی توقعات آنها را برآورده کند. در هتل آرامیس پالاس کیش شما با توجه به علاقه و سلیقه خود میتوانید اتاق مورد نظر را انتخاب نموده و در کنار پذیرایی و استفاده از خدمات این خاص این هتل، خاطرات بسیار خوبی را برای خود، همراهان و خانواده رقم بزنید.

همانطور که اشاره کردیم هتل آرامیس پالاس کیش خدمات و امکانات بسیار ویژه و جالبی دارد. از جمله خدماتی که سبب شده این هتل از دیگر هتل های کیش کاملاً متفاوت باشد وجود امکاناتی مانند مجموعه آبی و خدمات ویژه همراه با این مجموعه است که آن را از سایر اقامتگاه های جزیره کیش مجزا نموده است. به همین علت است که دقیقاً به هتل آرامیس پلاس کیش لقب ریزورت هتل را داده اند.

تعریفی راحت از ریزورت ها

اجازه دهید به شما بگوییم که ریزورت هتل به چه معناست. در اصل ریزورت به یک اقامتگاه تفریحی گفته می گردد که افراد برای استراحت و گذراندن تعطیلات خود در آخر هفته به آن مراجعه می نمایند. اشخاصی که در شهرهای بزرگ و شلوغ زندگی می نمایند و در طول هفته به واسطه انجام مشاغل و کارهای خود مشغول و گرفتار هستند، برای تفریحات آخر هفته خود و عوض کردن آب و هوا و البته روحیه خود، ریزورت ها را برترین انتخاب می دانند. یک ریزورت فاصله بسیار زیادی از شلوغی و سر و صدای زندگی مدرن شهری دارد و در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا و البته آرام قرار گرفته است. شما در ریزورت ها می توانید جشن بگیرید و در کنار خانواده، دوستان، اقوام و آشنایان خود لحظات بسیار زیبا و فراموش نشدنی را خلق کنید.

خدمات متنوع هتل آرامیس پلاس کیش

در هتل آرامیس پلاس کیش شما با خدمات متنوعی مانند سالن بیلیارد، سالن بدمینتون، سالن همایش، اینترنت رایگان، سالن تناسب اندام، چهار آسانسور مجزا برای مهمانان و بعلاوه یک آسانسور پانوراما و کاملاً شیشه ای برای استفاده عموم، صندوق امانات، کانتر مجذوب کننده عکاسی، فضای عبادتگاه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، تاکسی سرویس 24 ساعته، پارکینگ رایگان، اجاره خودرو، طراحی فضای مجازی کاملا ایمن برای بچه ها، فضای سبز زیبا و چشم نواز، دستگاه خودپرداز، فروشگاهی برای خرید هدایا و سوغاتی، تراس های آفتابی و از همه مهمتر و عجیب تر مجموعه آبی مجهزی روبرو هستید که در کل مجموعه میتوانید برای خود، خانواده و همراهانتان خاطراتی بسیار زیبا و فراموش نشدنی را خلق کنید. هتل آرامیس پلاس کیش با امکانات و خدمات غیر معمول و بسیار درجه یکی که دارد، به خوبی پذیرای تمامی مسافران، مهمانان و جهانگردان داخلی و خارجی است.

منویی هوس برانگیز رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

قسمتی از طبقه اول در هتل آرامیس پلاس کیش به یک رستوران بسیار شیک و مدرن اختصاص داده شده که ظرفیت آن چیزی در حدود 500 نفر در نظر گرفته شده است. ساعت سرو کردن غذا در این رستوران اینگونه معین شده است که: صبحانه در بازه زمانی 8 صبح تا 10 صبح سرو می گردد و ناهار از ساعت 1 بعدازظهر تا 3 بعدازظهر برای جهانگردان و میهمانان سرو خواهد شد. سرآشپز رستوران هتل آرامیس پلاس کیش یک شف کاملاً حرفه ای است که قدرت خلق غذاهایی متنوع با طعم های اعجاب انگیزی را دارد که می تواند به خوبی ذائقه و سلیقه مختلف تمامی جهانگردان و میهمانان هتل را جوابگو باشد.

در ضمنً برای حفظ آرامش خاطر و احساس امنیت مهمانان و جهانگردان ساکن در این هتل، تمامی مواد غذایی بر اساس مواد اولیه کاملا ارگانیک تهیه شده اند و رسپی ارائه شده برای غذاهای موجود در منو، کاملاً خاص و در انحصار همین رستوران است.

خبر خوش اینکه اگر به غذاهای سنتی ایرانی و غذاهایی که به طور روزانه در منوی رستوران هتل آرامیس پلاس کیش سرو می شوند علاقه ای ندارید، ما در این هتل یک کافی شاپ و فودکورت مجهز داریم که به ارائه غذاهایی مانند همبرگر، پیتزا، انواع ساندویچ ها و بعلاوه غذاهای متنوع و بین المللی می پردازد و به طور حتم توانایی راضی کردن شما را دارد. در کافی شاپ هتل شما با دنیایی متنوعی از شیک ها و نوشیدنی های گرم و سرد، کیک های روز و بستنی های متنوع در طعم های مختلف روبرو خواهید بود.

کافی شاپ هتل آرامیس پالاس کیش مجهز به پخش موسیقی لایت بسیار گوش نواز است که می تواند یک فضای پر از آرامش و رویایی را برای شما و مهمانانتان به وجود آورد. شما کافی شاپ هتل آرامیس پالاس کیش می توانید جشن هایی مانند مراسم خواستگاری، جشن تبریک تولد، سالگرد ازدواج و غیره را به راحتی و با اطمینان از خدمات ویژه آن برگزار کنید و خالق لحظات زیبای خود باشید.

فضاهای تفریحی در هتل آرامیس پلاس کیش

در هتل آرامیس پلاس کیش شما با یک هتل پنج ستاره روبرو هستید که به تمام امکانات تفریحی و هیجان انگیز مجهز است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم مجموعه آبی این هتل قسمت های متنوعی مانند جکوزی، سونا، استخر شنا، استخر بچه ها، سونای خشک و اتاق ماساژ دارد که می تواند خستگی راه و زندگی سخت و چالش برانگیز روزمره شما را به راحتی از وجود شما دور کند. خبر خوب برای افرادی که همواره حتی در مسافرت های تفریحی نیز تمایل به ورزش کردن دارند این است که سالن بدنسازی هتل آرامیس پلاس کیش یک سالن مجهز به تجهیزات و دستگاه های ورزشی مدرن روز است.

سر زدن به این سالن و استفاده از امکانات آن در مدت اقامت در این هتل به طور حتم برای شما خالی از لطف نخواهد بود. در این سالن بدنسازی شما پیشرفته ترین دستگاه های ورزشی روبرو هستید که می توانند بخوبی تمام احتیاجهای شما از یک سالن بدنسازی را برآورده سازند. استخر در مجموعه آبی هتل آرامیس پلاس کیش به گونه ای تعبیه شده که برای تمامی افراد در هر سنی مناسب بوده و ایمنی آن تضمین شده است. وجود استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ و امکاناتی از این دست در این هتل سبب شده اند که مسافران و جهانگردان انتخاب هتل آرامیس پلاس کیش را برای مدت اقامت خود در جزیره کیش، به عنوان یک اولویت قرار دهند.

فضاهای اقامتی در هتل آرامیس پلاس کیش

اتاق ها در هتل آرامیس پلاس کیش در 3 دسته مختلف و متنوع از لحاظ خدمات ارائه شده و بعلاوه قیمت ها، عرضه می شوند. اتـاق دو تخته در این هتل به مبلغ شبی 900 هزار تومان ارائه می گردد و اگر درخواست تخت اضافه در کنار صبحانه داشته باشید باید مبلغ 260 هزار تومان نیز اضافه پرداخت کنید. اتاق های سه تخته در این هتل همگی با مبلغ شبی یک میلیون تومان عرضه می شوند. در این هتل سوئیت رویال نیز وجود دارد که یک اتاق سه تخته است و در سومین دسته فضاهای اقامتی هتل آرامیس پلاس کیش قرار گرفته که اگر مهمانان و جهانگردان درخواست اقامت در سوئیت رویال را داشته باشند باید برای هر شب اقامت خود مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان پرداخت نمایند.

خدمات ارائه شده در اتاق های هتل

شما در اتاق های موجود در هتل آرامیس پلاس کیش با خدمات متنوع و مختلفی مانند سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی و بعلاوه تهویه مطبوع مدرن و همگام با تجهیزات پیشرفته روز، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی برای هر اتاق، تلویزیون با صفحه تخت، مینی بار، اینترنت رایگان، مبلمان کامل و آباژور، تخت و کمد، میز و صندلی، تلفن و رخت آویز رو به رو هستید که البته در کنار تمامی این خدمات در صورت تمایل می توانید صبحانه خود را نیز در اتاق میل کنید.

مقررات در هتل آرامیس پلاس کیش

در هتل آرامیس پلاس کیش نیز همچون تمام هتل ها و فضاهای اقامتی قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که همگی برای تامین امنیت و آرامش جهانگردان و مسافران وضع شده اند. در این هتل اگر شما همراه کودک زیر 5 سال داشته باشید که از هیچ سرویسی استفاده نکند، احتیاجی به پرداخت هیچ هزینه ای برای او نخواهید داشت. اگر خانم هستید و قصد دارید مجردی سفر کنید بهتر است بدانید که برای اقامت در این هتل باید شناسنامه عکس دار و کارت ملی خود را ارائه دهید، در غیر این صورت به شما اجازه اقامت داده نخواهد شد. زوجین تنها با ارائه صیغه نامه که مهر برجسته بر روی آن درج شده باشد در کنار ارائه شناسنامه عکسدار و کارت ملی، قادر به اجازه اقامت در این هتل هستند.

یکی دیگر از خدمات رفاهی هتل آرامیس پلاس کیش این است که شما می توانید از استقبال فرودگاهی بهره ببرید. خاطرنشان می کنیم که برای استفاده از خدمات استقبال فرودگاهی حتماً باید اطلاعات پرواز خود مانند ساعت حرکت، شماره پرواز، مبدا پروازی و بعلاوه شرکت هواپیمایی که از آن خدمات دریافت نموده اید را به هتل ارائه دهید. در غیر این صورت استقبال فرودگاهی برای شما صورت نخواهد گرفت. از قلم نیاندازید که ساعت تحویل اتاق به مهمانان و جهانگردان 14 بعدازظهر و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر خواهد بود. نکته مهم پایانی اینکه این هتل چارتر است و امکان حذف کردن و کنسلی برای رزرو های از پیش صورت گرفته به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

فاصله اماکن تفریحی و جهانگردی تا هتل آرامیس پلاس کیش

در این قسمت به شما خواهیم گفت که فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا اماکن تفریحی و جهانگردی جزیره کیش چقدر خواهد بود. از هتل آرامیس تا دریا تقریباً 75/0 کیلومتر فاصله است. اگر دوست دارید از بازار تجاری نیکا مال خرید داشته باشید بهتر است بدانید که فاصله این مال پر زرق و برق تا هتل شما تنها 7/0 کیلومتر خواهد بود. برای طی کردن فاصله هتل تا کشتی یونانی باید 15 کیلومتر راه طی کنید و بعد از آن نیز با طی کردن 8 کیلومتر از هتل تا شهر باستانی حریره به ملاقات یکی از جاذبه های جهانگردی منحصر بفرد جزیره کیش خواهید رفت.

فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا بازار صفیه یا همان بازار عرب ها 10 کیلومتر است و اگر قصد این را داشتید که یکی از وعده های غذایی خود را در رستورانی به جز رستوران هتل سرو کنید، بهتر است بدانید فاصله هتل تا رستوران کوه نور تنها 2 کیلومتر است.

اگر هوس کردید ورزش تفریحی و سرگرم نماینده بولینگ را امتحان کنید بد نیست بدانید که فاصله هتل شما تا سالن بولینگ مریم 2 کیلومتر است و با طی کردن مسافتی 8 کیلومتری می توانید خود را به زیباترین آب انبار جزیره یعنی آب انبار سنتی پنج بادگیره کیش برسانید. یکی از مراکز تفریحی و مجذوب کننده برای خانم ها، پلاژ بانوان است. اگر قصد داشتید به این پلاژ بروید باید بدانید که فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا پلاژ بانوان تنها 4 کیلومتر است.

البته آقایان جهانگرد و میهمان هتل نیز نگران نباشند، چون فاصله هتل تا پلاژ آقایان تنها 1 کیلومتر بوده که اتفاقا نسبت به پلاژ بانوان نزدیکتر است. بعلاوه فاصله هتل تا فضای تفریحی کارتینگ 2 کیلومتر معین شده و برای دوچرخه سواری 1 کیلومتر راه را باید طی کنید. بعلاوه فاصله شما تا پارک درخت سبز 8 کیلومتر است که می توانید به راحتی با استفاده از سرویس های هتل و یا تاکسی های موجود در سطح شهر خود را به این مراکز و مکان های تفریحی برسانید.

اقامتی رویایی در هتلی رویایی

در جزیره کیش تمام هتل های و اقامتگاه ها با ارائه خدماتی ویژه و خاص سعی در جلب نظر جهانگردان و مهمانان مختلف داخلی و خارجی دارند. در این بین بعضی از این هتل ها با ارائه خدمات و امکاناتی ویژه براحتی توانسته اند نظر مثبت مسافران را جلب نموده و اقامت دائمی جهانگردان را در هتل خود تضمین نمایند. هتل آرامیس پلاس کیش نیز از آن دسته هتل هایی است که بطور حتم با یک بار اقامت در آن، مشتری دائم آن شده و هتل دیگری را انتخاب نخواهید کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1403 بروزرسانی: 12 شهریور 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2609

به "معرفی هتل آرامیس پلاس کیش ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آرامیس پلاس کیش ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید