اصطلاحات عامیانه پرکاربرد در زبان ایتالیایی

به گزارش تور چین ارزان، زبان ایتالیایی مملو از اصطلاحات و عبارات عامیانه است و وقتی پای گفتگوی روزمره و غیررسمی به میان می آید، تقریبا هر ایتالیایی مجموعه اصطلاحات منحصر به خود را دارد. در این مطلب به معرفی فهرستی از پرکاربردترین و رایج ترین اصطلاحات عامیانه زبان ایتالیایی و معنی آن ها می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

اصطلاحات عامیانه پرکاربرد در زبان ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

مقاله مرتبط:

می گویند ایتالیایی ها قلب خود را در دست شان نگه می دارند. آن ها مردمی بسیار احساساتی و پرهیجان هستند و از ابراز این احساسات در قالب کلمات پرشور و حرکات دست هیچ ابایی ندارند. اگر کسی در هنگام تبادل نظر با یک ایتالیایی احساسات خود را صادقانه بروز ندهد، از دید مخاطب یا ساده لوح است یا چیزی برای مخفی کردن دارد. برای ایتالیایی ها هیجان انگیزترین سوژه ها برای تبادل نظر عبارت اند از مذهب، مد، غذا و فوتبال (نه لزوما به ترتیب ذکرشده). سایر اروپایی ها معتقدند که برای ساکت کردن یک ایتالیایی، کافی ست دست های او را ببندید که این گفته نشان دهنده اهمیت حرکات دست در کامل کردن مفهوم اصطلاحات و عبارات زبان ایتالیایی است. ایتالیایی ها در هنگام تبادل نظر، هم آهنگ با اوج دریافت بحث و افزایش هیجان دست هایشان را نیز با شدت بیشتری حرکت می دهند. مانند سایر زبان ها، فرادریافت کامل زبان ایتالیایی نیز سخت و زمان بر است ولی برای برقراری ارتباط محبت آمیز با شهروندان ایتالیا، علاوه بر چاو (سلام)، گراتزیا (ممنون) و آری وِدِرچی (به امید ملاقات)، آگاهی از مفهوم و تلفظ صحیح اصطلاحات عامیانه پرکاربرد این زبان اهمیت زیادی دارد.

اصطلاحات پرکاربرد

عبارت های رایج و پرکاربرد

یاددریافت مفهوم و تلفظ صحیح این اصطلاحات به شما اجازه می دهد که ایتالیایی های اصیل را کمی بهتر درک کنید و به منظور اصلی آن ها از صحبت هایی که معمولا با انبوهی از حرکات دست و اصطلاحات دوپهلو همراه است، پی ببرید. منبع : Buzzleمنبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 933

به "اصطلاحات عامیانه پرکاربرد در زبان ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصطلاحات عامیانه پرکاربرد در زبان ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید