افزودن قابلیتی پرطرفدار به واتس اپ

به گزارش تور چین ارزان، واتس اپ اخیرا به علت سیاستهای حریم خصوصی خود هدف انتقاد قرار گرفته است اما ممکن است به روزرسانی آینده این پیغام رسان به کاربران کنترل بیشتری روی تنظیمات حریم خصوصی فراهم کند.

افزودن قابلیتی پرطرفدار به واتس اپ

واتس اپ چند سال پیش تنظیمات حریم خصوصی نوی معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات مربوط به این که چه کسانی می توانند تصویر پروفایل آنها را مشاهده نمایند، درباره (About) و آخرین بازدید (Last Seen) را تغییر دهند. هر کدام از این موارد می تواند بین گزینه های همه، تماسهای من یا هیچکس تنظیم گردد که سطح کنترل بالایی نبود. اما اکنون اپل پارامتر نوی برای آخرین بازدید معرفی نموده که تماسهای من بجز (My Contacts Except) نام دارد و به کاربران امکان می دهد تماسهای خاصی که مایل نیستند آخرین حضور آنلاین آنها را مشاهده نمایند را بلاک نمایند.

وب سایت WaBetaInfo اسکرین شاتی از iOS را به اسم مدرک اثبات این قابلیت منتشر نموده با این حال خاطرنشان نموده که قابلیت نو نهایتا در هر دو نسخه iOS و اندروید واتس اپ عرضه می گردد. این پارامترها بعلاوه برای تنظیمات تصویر پروفایل و درباره، قابل کاربرد خواهد نمود. طبق این اسکرین شات، اگر شما تنظیمات آخرین حضور را برای فردی بلاک کنید، در مقابل شما هم نمی توانند آخرین حضور وی را مشاهده کنید.

بر اساس گزارش انگجت، این وب سایت فناوری خاطرنشان نموده که قابلیت مذکور همچنان در دست طراحی است و بنابراین ممکن است در به روزرسانی آینده عرضه گردد یا کنار گذاشته گردد. به نظر می رسد این قابلیت یک تنظیمات منطقی است که باید پیش از این در اپلیکیشن واتس اپ گنجانده می شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2073

به "افزودن قابلیتی پرطرفدار به واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزودن قابلیتی پرطرفدار به واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید