اندروید باکس نو هواوی به مقدار ساعت مچی!

به گزارش تور چین ارزان، هوآوی به تازگی یک محصول منحصر به فرد در چین عرضه نموده است. این محصول Himedia Smart Box C1 نام دارد. یک تی وی باکس هوشمند به میزان یک ساعت. این محصول، با قیمت حدود 63 دلار در JD.com به فروش می رسد.

اندروید باکس نو هواوی به مقدار ساعت مچی!

به گزارش خبرنگاران، Himedia Smart Box C1 مجهز به یک تراشه رسانه ای 4K 64 بیتی HiSilicon سفارشی است که از پخش 4K با کیفیت فوق العاده بالا و رمزگذاری H.265 پشتیبانی می نماید.

Android TV Box دارای سیستم عامل Android 9.0 Pie است که از نصب برنامه های مختلف مانند برنامه های موسیقی، بازی ها، برنامه های ویدئویی پشتیبانی می نماید و بازی های متنوعی را نیز ارائه می دهد. این محصول بعلاوه از یک رابط کاربری تازه استفاده می نماید که کنترل آن را آسان ترمی نماید.

این اندروید باکس هیچ گونه تبلیغاتی اعم از تبلیغات راه اندازی، تبلیغات محافظ صفحه، تبلیغات رابط سیستم و تبلیغات پاپ آپ سیستمی ندارد، بنابراین نگرانی ای بابت تاخیر در عملکرد درون برنامه ای وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، Smart Box C1 از بلوتوث 4.2 پشتیبانی می نماید و می تواند به دستگاه های بلوتوثی مختلفی مانند ماوس بلوتوث، صفحه کلید، گیم پد، هدفون بی سیم و بلندگو و ... متصل گردد. این محصول از وایفای دوبانده 2.4 و 5 گیگاهرتز و پروتکل های صفحه نمایش همانند پروتکل های AirPlay/DLNA/Miracast اپل، پشتیبانی می نماید. این اندروید باکس با استفاده از اپلیکیشن Tencent Video، انواع محتوا، اتصال بی وقفه فیلم های سینمایی و بعلاوه محتوای مربوط به بچه ها و انواع بازی ها را ارائه می دهد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2311

به "اندروید باکس نو هواوی به مقدار ساعت مچی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید باکس نو هواوی به مقدار ساعت مچی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید