ایران در شمار کشورهایی با زشت ترین لباس های جام جهانی! ، مهم ترین تفاوت پیراهن تازه با نمونه های مشابه قبلی

به گزارش تور چین ارزان، مراسم رونمایی از لباس تیم ملی برای جام جهانی، تفاوت های زیادی با نمونه های مشابه جهانی اش داشت.

ایران در شمار کشورهایی با زشت ترین لباس های جام جهانی! ، مهم ترین تفاوت پیراهن تازه با نمونه های مشابه قبلی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مرنام رونمایی از لباس تیم ملی با حاشیه های زیادی برگزار گردید و مهم ترین تفاوت در این مرنام این بود که فقط از لباس اول تیم ملی رونمایی شد و شرکت تولیدکننده لباس ایران در جام جهانی، اعتقاد چندانی به معرفی لباس دوم نداشت؛ چراکه به باور این شرکت، یکی بودن طرح هر دو لباس، ضرورت رونمایی مشترک از آنها را از بین می برد.

  • عکس | رونمایی از محل اسکان 32 تیم جام جهانی 2022 | عربستان دورترین شد | محل استقرار تیم ملی ایران را ببینید

در این مرنام نه از لباس دوم خبری بود، نه لباس گلرها و نه حتی ست های هتلی ملی پوشان. وقتی رونمایی از لباس تیم ملی برای جام جهانی تا این میزان با نسخه های مدرن جهان تفاوت دارد، چرا باید ادعای تولیدکنندگان این لباس را درخصوص کیفیت مشابه با برندهایی مثل نایکی و آدیداس باور کنیم؟

یک لباس سفید بسیار ساده با چند طرح کوچک روی آستین ها، اوج هنر برند ایرانی طراح لباس تیم ملی بوده است. مدیران این شرکت مدعی هستند که دوربودن عکاس ها از لباس، موجب شده طراحی آن ساده به نظر برسد. سؤال اینجاست که چرا خود این برند تصویر نزدیک تر لباس ها را منتشر نمی کند و چیز تازه ای به طرفداران فوتبال نشان نمی دهد؟ در این طراحی نه سلیقه خاصی نهفته است و نه هنری دیده می گردد. کیفیت این لباس ها هم در جام جهانی خودشان را نشان خواهند داد. ظاهرا کی روش فعلا با این شرکت به توافق رسیده و دلیلی برای شورش علیه آنها ندارد. این لباس اما ایران را در شمار کشورهایی با زشت ترین لباس های جام جهانی قرار می دهد.

تیم ملی برای نخستین بار با یک برند ایرانی راهی جام جهانی می گردد. این خبر زمانی شادمان کننده بود که نتیجه نهایی کار هم رضایت بخش از آب درمی آمد. قرار نیست لباس های جام جهانی بیلبوردهای تبلیغاتی-فرهنگی باشند اما واقعا تأثیر حضور یک نام ایرانی به عنوان طراح و تولیدکننده لباس در این دوره از جام برای ایران اصلا احساس می گردد؟ ایران دقیقا کجای این طرح است که حتی یک نشانه ساده و کوچک از آن روی پیراهن تیم ملی برای مهم ترین رقابت فوتبال در جهان وجود ندارد؟ طرح لباس تیم ملی، فقط از لحاظ شناسنامه ای ایرانی شده است، از لحاظ ظاهری اما این فقط یک لباس نه چندان زیبای تمرینی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2449

به "ایران در شمار کشورهایی با زشت ترین لباس های جام جهانی! ، مهم ترین تفاوت پیراهن تازه با نمونه های مشابه قبلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در شمار کشورهایی با زشت ترین لباس های جام جهانی! ، مهم ترین تفاوت پیراهن تازه با نمونه های مشابه قبلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید