تور ارزان اروپا: بارسلونا در جهت غم، ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی شب گذشته به خاتمه رسید که بار دیگر ستاره های فوتبال جهان در آن درخشیدند.

تور ارزان اروپا: بارسلونا در جهت غم، ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا برای پاری سن ژرمن گل زد تا این تیم با نتیجه دو بر صفر مقابل منچسترسیتی به پیروزی برسد.

منچستریونایتد هم با گل نجات بخش کریستیانو رونالدو در ثانیه های پایانی بازی با ویارئال به سه امتیاز حساس این ملاقات خانگی دست پیدا کرد.

روی دیگر حیرت زدگی طرفداران فوتبال اروپا مربوط به شکست های رئال مادرید و بارسلونا بود.

کهکشانی ها مقابل تیم گمنام شریف مولداوی با نتیجه بر یک شکست خوردند تا بار دیگر کارلو آنجلوتی مورد انتقاد قرار بگیرد.

شاید تنها شانس این مربی برای اینکه کارنامه اش در رئال کمتر مورد ارزیابی قرار بگیرد به باخت سنگین سه بر صفر بارسلونا مربوط گردد.

آبی اناری پوشان بار دیگر با راهنمایی رونالد کومان طعم تلخ شکست را تجربه کردند.

این تیم که از کیت دوم لباس هایش مقابل بنفیکا در لیسبون پرتغال استفاده نموده بود عملکردی بسیار ضعیف داشت تا سه بر صفر بازنده گردد.

کومان که مخالفان سرسختی در ابتدای فصل در بارسلونا داشت پس از جدایی لئو مسی صحبت هایی را کرد که اصلاً به مذاق طرفداران درمانده بارسلونا خوش نیامد. آنها پس از جدایی فوق ستاره آرژانتینی خود احتیاج به التیام از سوی کومان داشتند اما مرد هلندی بدون کوچک ترین عاطفه ای خاطرنشان کرد: از من جام نخواهید. جمله ای که نه تنها طرفداران بلکه کاپیتان های بارسلونا نظیر سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه هم نسبت به آن واکنش نشان دادند و در مصاحبه های خود اسم کردند همواره باید بارسلونا را بزرگ دانست و برای این تیم حق قهرمانی قائل شد.

البته بوسکتس پس از شکست شب گذشته بارسا مقابل بنفیکا همه تقصیرها را متوجه کومان نکرد و همه را به یک مقدار در شکست مقصر دانست.

او درباره عملکرد غیر قابل انتظار هم تیمی هایش توضیح داد: واقعیت این است که بارسا در موقعیت بحرانی قرار گرفته است. هنوز 4 بازی دیگر از دور گروهی به جامانده و می توانیم جبران کنیم. اگر دو بازی بعدی برابر دیناموکیف را ببریم، شاید شرایط عوض گردد. هنوز برای نتیجه گیری زود است.

بوسکتس ادامه داد: اخراج کومان ساده ترین کار است. باید بدانیم چه می خواهیم.

با این حال طرفداران به شدت از عملکرد فنی تیم و دستورات تاکتیکی مرد هلندی شاکی هستند.

کومان که امید طرفداران بارسلونا پس از مربیان نه چندان مطرح به تعداد می رفت حالا تبدیل به مهم ترین عامل ناامیدی کاتالان ها شده است.

سرمربی هلندی همه چیز را گردن بی ستاره شدن تیم می اندازد اما بارسا در تاریخچه خود فصولی بدتر از این را هم تجربه نموده بود اما با مربیانی نظیر فرانک رایکارد و لوئیس ون خال هم توانسته بود بدرخشد.

کومان که به نظر می رسد ساعت خود را همچنان به وقت دوران حضور ستاره ها در بارسا تنظیم نموده است منتظر تصمیم هیأت مدیره باشگاه برای ادامه همکاری است.

مردی که چمدان هایش را در خانه مجلل خود در بارسلونا بسته تا با بیانیه اخراج هیأت مدیره، شهر رویایی خود در دوران بازیگری را ترک کند و به هلند بازگردد.

بارسا در بازی های چند ماه اخیر خود نشان داده است توان ارائه بازی تهاجمی را دارد اما دیدگاه های کادر فنی این تیم بارها باعث سر افکندگی طرفداران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2106

به "تور ارزان اروپا: بارسلونا در جهت غم، ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: بارسلونا در جهت غم، ترس به رنگ آبی اناری اروپایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید