بازار پر رونق گوشی های چینی در هند؛ فروش 5.2 میلیون تلفن هوشمند ریلمی طی 1 ماه

به گزارش تور چین ارزان، برند ریلمی که البته بعضی نیز آن را با نام تجاری قدیمی این شرکت یعنی ریلمی اوپو می شناسند. بازاری بسیار پر رونق در هند دارد. این برند چینی که طی ماه گذشته به رکورد فروش کلی 17 میلیون گوشی هوشمند در سراسر دنیا رسیده است، در رتبه هفتم ارسال محموله های دنیای در سه ماهه سوم سال 2019 ایستاده است.

بازار پر رونق گوشی های چینی در هند؛ فروش 5.2 میلیون تلفن هوشمند ریلمی طی 1 ماه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امروز این شرکت خاطرنشان کرد که 5.2 میلیون تلفن هوشمند در هند فروخته است و این رکورد از 30 سپتامبر سال 2019 شروع شده و در 31 اکتبر سرانجام می یابد. این سازنده تلفن همراه چینی همچنین گفت که از سال گذشته شاهد رشد بیش از 160 درصدی فروش محصولات خود بوده و در دوره یاد شده به برند برتر پرفروش هند تبدیل شده است.

ریلمی سال گذشته اولین بار کار خود را در ماه مه با رونمایی از ریلمی 1 شروع کرد و از آن موقع ، این شرکت در کل 16 تلفن هوشمند را در بازارهای مختلف عرضه نموده است که جدیدترین آنها X2 و پرچمدار X2 Pro است. اما محصولات ریلمی محدود به گوشی های هوشمند نمی گردد و به آرامی در حال گسترش خط فراوری محصولات خود است. این شرکت در ماه سپتامبر هدفون های بیسیم و پاوربانک را راه اندازی کرد و انتظار می رود اولین گجت های سلامتی خود را نیز در تاریخ 20 نوامبر در رویدادی در دهلی نو هند وارد کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 682

به "بازار پر رونق گوشی های چینی در هند؛ فروش 5.2 میلیون تلفن هوشمند ریلمی طی 1 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار پر رونق گوشی های چینی در هند؛ فروش 5.2 میلیون تلفن هوشمند ریلمی طی 1 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید