راهنمای خرید سیم کارت در سریلانکا برای گردشگران

به گزارش تور چین ارزان، آیا قرار است به زودی به سریلانکا سفر کنید و می خواهید بدانید خرید سیم کارت سریلانکا به چه صورتی انجام می گردد، اگر این چنین است، پس مطلب درستی را برای مطالعه انتخاب نموده اید.

راهنمای خرید سیم کارت در سریلانکا برای گردشگران

خوشبختانه در کشورهای آسیایی مسئله ای از بابت خرید سیم کارت وجود ندارد و می توانید به راحتی سیم کارت مدنظر خود را بخرید. از طرفی به هر کجای آسیا که بروید، پیدا کردن سیم کارت مقرون به صرفه کار سختی نیست، فقط هنگام خرید سیم کارت بهتر است انتظارت خود را از آن معین کنید تا خرید بهتری داشته باشید.

در این مطلب نحوه خرید سیم کارت سریلانکا به صورت حضوری و آنلاین را شرح خواهیم داد تا از این بابت در طول سفر به این کشور برای استفاده از اینترنت و برقراری ارتباط با خانواده خود به وسیله تماس تصویری و غیره دچار مشکل نشوید.

البته شاید با خودتان فکر کنید که آیا واقعا به سیم کارت در طول سفر احتیاج دارید یا خیر، در پاسخ می توان گفت که این موضوع تا حدی به خودتان بستگی دارد؛ چراکه اگر فردی هستید که نمی توانید بدون اینترنت سر کنید، پس قطعا به سیم کارت سریلانکا احتیاج خواهید داشت، البته شاید بتوانید در رستوران ها، مراکز خرید و حتی هتل ها از وای فای رایگان بهره ببرید.

اما اینترنت در طول سفر به سریلانکا واقعا به کارتان می آید؛ چراکه می توانید برای مسیربابی، تماس با تاکسی و حتی ترجمه سینهالی به تامیلی از آن بهره ببرید. برای راهنمای خرید سیم کارت سریلانکا تا انتهای این مطلب همراه خبرنگاران باشید.

برترین سیم کارت های سریلانکا برای گردشگران

برای سفر به سریلانکا پیشنهاد می کنیم که از سیم کارت های Dialog، Mobitel و Airtel بهره ببرید. البته اگر قصد دارید در طول سفر خود از دیگر کشورهای آسیایی نیز تماشا کنید، بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که دیگر مقاصد مدنظرتان را پوشش دهی کند.

نحوه خرید سیم کارت سریلانکا

شما می توانید سیم کارت اعتباری سریلانکا را به صورت حضوری از فرودگاه بین المللی، فروشگاه ارائه دهنده تلفن همراه یا آنلاین بخرید. خرید سیم کارت از فرودگاه را خیلی توصیه نمی کنیم؛ چراکه معمولا با وجود صرف هزینه بیشتر، حجم داده کمی در دسترستان قرار می گیرد.

البته، در هر فرودگاهی نیز نمی توانید محل مربوط به فروش سیم کارت را پیدا کنید، بنابراین مهم است که این موضوع را در نظر داشته باشید. ازهمین رو توصیه می کنیم سیم کارت را از فروشگاه های ارائه دهنده سرویس های تلفن همراه بخرید. بهتر است به این موضوع توجه کنید که برای خرید سیم کارت باید پاسپورتتان همراهتان باشد.

این بدان معنا است که به محض ورود به سریلانکا، دسترسی به اینترنت نخواهید داشت، بنابراین اگر ترجیح می دهید که همواره به اینترنت متصل باشید، از سیم کارت مدل eSIM بهره ببرید یا به صورت آنلاین یک سیم کارت آسیایی بخرید. حال بیایید به برنامه های ارائه شده به وسیله Dialog، Mobitel و Airtel نگاهی بیندازیم.

سیم کارت های Dialog

Dialog یک مدل سیم کارت مخصوص گردشگران ارائه می دهد که شامل ویژگی های زیر است:

  • 10 گیگابایت داده
  • قیمت 3.54 دلار

سیم کارت های Mobitel

Mobitel نیز یک مدل سیم کارت توریستی ارائه می دهد که شامل ویژگی های زیر است:

  • داده های نامحدود
  • امکان برقراری تماس های بین المللی به صورت رایگان
  • قیمت 2.72 دلار

همان طور که معین است، این مدل سیم کارت سریلانکا در مقایسه با Dialog قیمت مناسب تری دارد و در کنار آن داده های آن نامحدود است.

سیم کارت های Airtel

Airtel نیز دو طرح اصلی سیم کارت تنها مخصوص گردشگران ارائه می دهد که شامل ویژگی های زیر است:

  • 30 گیگابایت، 30 روز، امکان استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت نامحدوده، قیمت 2.04 دلار
  • 30 گیگابایت، 30 روز، قیمت 1.40 دلار

به طور کلی، اگر قصد خرید سیم کارت سریلانکا را به صورت حضوری دارید، Mobitelبا توجه به ویژگی ها و قابلیت ها گزینه بهتری است، با این وجود، باز هم تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید.

نحوه خرید آنلاین

اگر می خواهید که به محض ورود به سریلانکا به اینترنت دسترسی داشته باشید، می توانید آن را به صورت آنلاین از وب سایت هایی مانند آمازون بخرید، البته با توجه به وجود محدودیت های فراوان برای کاربران ایرانی، کمی خرید آنلاین سیم کارت مشکل است، اما شاید کسی شرایط لازم را داشته باشد و بتواند خرید آنلاین را از سایت های خارجی انجام دهد.

شما می توانید سیم کارت های فراوانی را در آمازون پیدا کنید، برای مثال، OneSimCard در بیش از 200 کشور از جمله سریلانکل کار می نماید و به ازای هر مگابایت باید 0.01 دلار پرداخت کنید.

گزینه دیگری که برای خرید سیم کارت برای کشور آسیایی پیش رو دارید، Simifyاست. این مجموعه سه بسته مختلف را ارائه می دهد که سریلانکا را نیز پوشش می دهد:

  • 6 گیگابایت، اعتبار به مدت 12 روز با قیمت 25 دلار، فعال در 13 کشور
  • 6 گیگابایت، اعتبار به مدت 15 روز با قیمت 40 دلار، فعال در 18 کشور
  • 10 گیگابایت، اعتبار به مدت 30 روز با قیمت 29 دلار، فعال در 13 کشور

در نهایت آخرین گزینه برای خرید سیم کارت سریلانکا، خرید eSIM مخصوص این کشور است یا اگر قرار است به چندین کشور سفر کنید، خرید یک eSIM برای آسیا است.

نحوه خرید سیم کارت eSIMبرای سریلانکا

eSIM یک سبک تازه از سیم کارت است که به کاربران این امکان را می دهد که از یک سیم کارت مجازی استفاده نمایند. اگر گوشی شما از این مدل سیم کارت پشتیبانی کند، بدون تردید برترین گزینه ممکن برای خرید سیم کارت برای کشور سریلانکا است.

اگر قصد خرید سیم کارت eSIM را دارید، می توانید به وسیله وب سایت Airalo اقدام کنید، این سایت سیم کارت های eSIM زیادی را برای سراسر جهان و به ویژه آسیا و سریلانکا ارائه می دهد. برخی از گزینه های سیم کارت های eSIMدر سایت Airalo به قرار زیر است:

  • Mitura: یک گیگابایت، اعتبار برای 7 روز با قیمت 7 دلار
  • Mitura: سه گیگابایت، اعتبار برای 30 روز با قیمت 15 دلار

سخن نهایی درباره سیم کارت سریلانکا

همان طور که دیدید خرید سیم کارت سریلانکا کار بسیار سختی نیست. شما می توانید به تمام کشورهای آسیایی سفر کنید و همچنان به اینترنت متصل باشید، به خصوص اگر یک سیم کارت eSIMبخرید.

اگر می خواهید بتوانید به محض ورود به سریلانکا از اینترنت بهره ببرید، خرید یک سیم کارت eSIM کار را برایتان بسیار آسان می نماید، اما پیش از خرید آنالیز کنید که تلفن همراهتان از سیم کارت eSIM پشتیبانی می نماید یا خیر.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2606

به "راهنمای خرید سیم کارت در سریلانکا برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سیم کارت در سریلانکا برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید