معرفی هتل شرایتون باندارا جاکارتا ، 5 ستاره

به گزارش تور چین ارزان، هتل شرایتون باندارا جاکارتا | Sheraton Bandara Jalarta

هتل پنج ستاره شرایتون باندارا جاکارتا (Sheraton Bandara Jalarta) می تواند تجربه راحتی یک هتل فرودگاهی را در اختیار شما بگذارد. در این مجموعه 225 اتاق راحت با چشم انداز فوق العاده رو به باغ یا رو به دریاچه رمانتیک کنار هتل منتظر شما هستند، مدیریت هتل با مجموعه هتل های آکور انجام می گردد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل شرایتون باندارا جاکارتا را با مرکز شهر به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل شرایتون باندارا جاکارتا ، 5 ستاره

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل شرایتون باندارا جاکارتا

در هتل بین المللی باندارا یک استقبال گرم و صمیمی در انتظار مهمانان است و امکانات موجود شرایط یک اقامت آرام را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید در لابی هتل بنشینید و با کامپیوترهای آن سی دقیقه از اینترنت پرسرعت بهره ببرید و یا از خدمات اتاق جلسات هتل که به صورت 24 ساعته قابل استفاده می باشد بهره مند شوید. در این قسمت افرادی آماده هستند تا هماهنگی ها و احتیاجات شما را برآورده کنند. پذیرش هتل در رفت و آمد، اتاق چمدان و اطلاعات محلی به شما یاری می نماید. سالن خدمات زیبایی و سلامتی نیز برای استفاده مهمانان آماده است. اگر این هتل را رزرو نموده باشید با هماهنگی قبلی ترانسفر شما به فرودگاه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

  • آسانسور
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس اتاق
  • کرایه اتومبیل
  • استند فروش سوغاتی
  • تهویه هوای مطبوع
  • گاو صندوق
  • خدمات خشکشویی
  • واکس کفش
  • خدمات ارز
  • اتاق کنفرانس
  • خدمات زیبایی
  • خدمات برای افراد دارای محدودیت جسمی
  • خدمات برگزاری عروسی

کارمندان هتل به زبان های اندونزیی و انگلیسی جوابگوی شما خواهند بود. چک این هتل از ساعت 3 بعد از ظهر تا 12 شب انجام می گردد و برای تحویل اتاق نیز از نیمه بامداد تا 12 ظهر زمان خواهید داشت. تحویل اتاق با سرعت زیادی انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل شرایتون باندارا جاکارتا

هتل شرایتون باندارا جاکارتا برای افرادی که عادت به ورزش روزانه دارند شرایطی را فراهم نموده که تا بتوانند در سفر تمرینات بدنسازی خود را انجام دهند و در باشگاه که تجهیزات کاملی دارد ورزش کنند. در این هتل چندین استخر برای شنا کردن، اتاق سونا و زمین بازی بچه ها نیز وجود دارد. برای این که استرس شما کاهش یابد می توانید از خدمات سنتی و گیاهان بومی اندونزیایی بهره ببرید. مهمانان می تواند تورهای یک روزه را از هتل خریداری کنند. از جمله سرگرمی های هتل میتوان به کارائوکه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی و زمین گلف (با هزینه اضافی) اشاره نمود.

رستوران های هتل

رستوران بامبو: رستوران دارای دکوراسیونی زیبا است و چشم اندازی رو به استخر است و در آن غذاهای بین المللی و اندونزیایی طبخ می گردد.

رستوران سامبال تاپاس: کافه ای با چشم انداز رو به دریاچه که برنامه های سرگرم کننده در آن اجرا می گردد.

رستوران لینجانی: رستورانی است که به صورت بوفه و منو باز خدمات ارائه می نماید.

لانجین ماکسیس: کافه ای که بیشتر به سرو نوشیدنی می پردازد.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل شرایتون باندارا جاکارتا دارای دستگاه تهویه مطبوع هوا و دارای تلوزیون های صفحه تخت هستند که به کانال های کابلی تلوزیون دسترسی دارد. از داخل اتاق ها می توانید به اینترنت متصل شوید و دسترسی بیست و چهار ساعته به خدمات سرویس اتاق داشته باشید. همچنین امکانات برای درست کردن چای یا نسکافه نیز درون اتاق ها تعبیه شده است، مینی بار نیز موجود است.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت جونیور: این سوییت 72 متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت دابل بزرگ می باشد.
  • اتاق دولوکس تویین: این اتاق ها 36 متر مربع وسعت دارند و با دو سینگل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این اتاق ها با چشم انداز رو به دریاچه و یا از نوع بالکن دارشان با هزینه اضافه قابل انتخاب می باشند.
  • اتاق های دولوکس کینگ همراه با بالکن: این اتاق ها 36 متر مربع مساحت دارد و دارای یک تخت دابل کینگ سایز می باشد.
  • اتاق دولوکس کینگ: اتاقی با یک تخت دبل بزرگ کینگ سایز و 36 متر مساحت می باشد.

فاصله هتل تا جاذبه های جاکارتا

مرکز خرید سنترال پارک: این مرکز خرید تا شما 27 کیلومتر فاصله دارد. اگر با وسایل نقلیه عمومی بروید یک ساعت و 30 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 45 دقیقه طول می کشد.

جهان فانتازی: تا شما 22 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی تقریبا 35 دقیقه راه خواهید بود و با وسایل نقلیه عمومی 2 ساعت طول می کشد تا به آنجا برسید.

زمین گلف Cengkareng Soewarna : حدودا 500 متر تا این زمین بازی فاصله دارید و با یک پیاده روی کوتاه در کمتر از ده دقیقه به آن خواهید رسید.

جنگل های منگروو: تقریبا 8.5 کیلومتر تا این جنگل فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید 30 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم 2 ساعت و نیم بعد خواهید رسید.

دونیا فانتسی:7 کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 14 دقیقه و با اتوبوس هم 23 دقیقه را باید در نظر بگیرید.

پارک یادبود ملی: این پارک تا شما حدودا 30 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 50 دقیقه ای و با اتوبوس 2 ساعته خواهید رسید.

موزه ملی اندونزی: برای رسیدن به این موزه که حدودا 27 کیلومتر تا شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 42 دقیقه ای و اگر با اتوبوس بروید، حدودا 2 ساعته خواهید رسید.

فرودگاه حلیم پرداناکوسوما: این فرودگاه تا هتل شما 38 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 50 دقیقه ای به آنجا می رسید. اگر با اتوبوس بروید حدودا 3 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

فرودگاه سوکارنو جاکارتا: 2.5 کیلومتر تا هتل شرایتون باندارا جاکارتا فاصله دارد. اگر با تاکسی بخواهید به این فرودگاه بروید، حدودا 5 دقیقه در راه خواهید بود. با یک پیاده روی 40 دقیقه ای هم به فرودگاه خواهید رسید.

موقعیت هتل شرایتون باندارا جاکارتا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Bandara Soekarno Hatta, 19110 Tangerang, Indonesia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 539

به "معرفی هتل شرایتون باندارا جاکارتا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل شرایتون باندارا جاکارتا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید