بازی احتمالی اسپلینتر سل بی شباهت به هیتمن های نو نخواهد بود

به گزارش تور چین ارزان، چند روز پیش بیان کردیم که طبق شایعه ها اسپلینتر سل تازه در راه است. اگرچه به نظر نمی رسد به ِزودی شاهد عرضه بازی باشیم اما به تازگی ادعای تازهی درباره این بازی بیان شده که اشاره می نماید این اثر از سری بازی هیتمن استودیو IO Interactive الهام گرفته است.

بازی احتمالی اسپلینتر سل بی شباهت به هیتمن های نو نخواهد بود

بر اساس گفته های جف گراب، ژورنالیست سایت GameBeat، در هفته های قبل از E3 2021، در تست های داخلی شرکت یوبی سافت از هواداران خواسته بود که نسخه آزمایشی بازسازی بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان و بعلاوه چیزی را که به نظر طرح اولیه ای از اسپلینتر سل می آید، تجربه نمایند.

او درباره این موضوع گفت: افرادی که توانسته اند این نمونه اولیه را آزمایش نمایند، پیروز نشده اند زمان زیادی را با این بازی احتمالی سپری نمایند. یوبی سافت فقط قسمت کوتاهی را که متعلق به یک بخش آموزشی ساده بوده، برای آزمایش در اختیار این افراد قرار داده بود. با این حال، این نسخه آزمایشی مجموعه ای از المان های اکشن آشنا اسپلینتر سل و بعلاوه برخی المان های بازنگری بازی هیتمن 2016 را ترکیب نموده بود.

اگرچه این گزارش تأیید نمی نماید که لزوما این بازی همان پروژه ای است که VGC در هفته گذشته درباره آن صحبت نموده بود، اما این نشان می دهد که یوبی سافت کاملا مشتاق است که به دنیای بازی های اسپلینتر سل بازگردد.

هرچند تعیین نیست که این پروژه احتمالی به وسیله کدام استودیو توسعه داده خواهد شد اما همان طور که در گزارش قبلی گفته بودیم، منابعی به VGC خبر داده اند که استودیویی غیر از شعبه مونترال یوبی سافت که معمولا بازی های اسپلینتر سل را توسعه می داد، وظیفه ساخت این اثر را بر عهده گرفته است.

با وجود اینکه بازی در مراحل ابتدایی توسعه خود به سر می برد، این شانس کوچکی وجود دارد که در سال میلادی بعدی یوبی سافت تصمیم بگیرد از این اثر رونمایی کند. با این حال، برای جزئیات بیشتر از این پروژه احتمالی باید صبر کنیم.

پس از اینکه یوبی سافت سال ها از بازی هایی مثل اسپلینتر سل و حتی شاهزاده پارسی دور بود و تمرکز اصلی خود را به بازی بسیار معروف خود یعنی اساسینز کرید اختصاص داده بود، به نظر می رسد که آن ها عزم دوباره پیدا نموده اند تا به طریق مختلف به این دو مجموعه بازی بازگردند.

از طرف دیگر، این گزارش تازه ما را امیدوارتر می نماید چرا که بازی های اخیر هیتمن عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده اند و پتانسیل بالای آثار اکشن مخفی کاری را برای بار دیگر به ما اثبات کردند. اگر طبق این گزارش یوبی سافت پیروز گردد ترکیبی از المان های همیشگی اسپلینتر سل و روح سری را در کنار برخی از این آزادی عمل های درون قسمت های اخیر هیتمن به بازیکنان ارائه دهد، می توانیم برای دستاورد آن ها بسیار هیجان زده باشیم. هرچند همین که دوباره اسپلینتر سل و سم فیشر بازخواهند گشت، برای هیجان هواداران کافی است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2156

به "بازی احتمالی اسپلینتر سل بی شباهت به هیتمن های نو نخواهد بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی احتمالی اسپلینتر سل بی شباهت به هیتمن های نو نخواهد بود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی احتمالی اسپلینتر سل بی شباهت به هیتمن های نو نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید