باغ پرندگان کوالالامپور، مالزی

به گزارش تور چین ارزان، مالزی از آن کشورهای رنگارنگ است که در هر گوشه آن نشانه جذابی از طبیعت خواهید داد.

این سرزمین به لحاظ شرایط اقلیمی، دارای مناطق گردشگری بسیار دیدنی و زیبایی می گردد که باغ پرندگان کوالالامپور از آن جمله می باشد. هدفمان از نگارش این مطلب، معرفی و توصیف جاذبه های این باغ رویایی است. پس با خبرنگاران همراه باشید.

باغ پرندگان کوالالامپور، مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

در سال 1991 در زمینی به مساحت 20.9 هکتار، باغ پرندگان کوالالامپور ساخته شد. این باغ دارای محیط زیستی بیش از 30هزار پرنده از 200 گونه مختلف پرندگان استوایی و سایر پرندگان مختلف جهان از جمله منقارشاخیان، ماکائو، طوطی، فلامینگو، مینا، کبوتر، قرقاول و مرغ می باشد. این باغ در مرکز شهر کوآلالامپور درمنطقه ای موسوم به دریاچه Gardens قرار گرفته است و به عنوان یکی از برترین جاذبه های گردشگری شهرکوآلالامپور و موزه ای زنده از پرندگان رنگارنگ و زیبا شناخته شده است.

مسوولان این باغ بزرگ به بازدیدنمایندگان اجازه می دهند هنگام بازدید با دستان خودشان به پرندگان غذا دهند. از آن ها وقتی روی شانه شان نشسته اند عکس بگیرند، در شوهای زیبا و مفرحشان شرکت نمایند و در زمان جوجه کشی، جوجه هایی که سر از تخم در می آوردند را مشاهده نمایند. البته اگر شانس این را داشته باشند که در آن فصل و ساعت مخصوص در این باغ حضور داشته باشند. چرا که این فعالیت ها در ساعات خاصی انجام می گیرد و در موقعیت های مختلف آب و هوایی تغییر می نماید.

پرندگان این باغ از سایز بسیار کوچک تا سایز بسیار بزرگ هستند و برخی هایشان نیز مقلد هستند و می توانند فضای مفرح و خاطره انگیزی را برای تان به وجود آورند. باغ پرندگان کوآلالامپور از بزرگ ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری مالزی بوده و به کمربند سبز کوآلالامپور معروف است. پرندگان در این پارک به شکل آزاد و رها زندگی می نمایند.

امکانات رفاهی و تفریحی زیادی در این باغ تدارک دیده شده است که می تواند روزی خاطره انگیز را بریتان رقم بزند. یک دریاچه مصنوعی، فضای زیبایی برای قدم زدن، مکان هایی برای ورزش و بازی بچه ها و استراحت گاه ها از جمله این امکانات هستند.

باغ پرندگان کوالالامپور با چهار بخش مجزا از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در خدمت بازدید نمایندگان می باشد. در سه بخش این باغ، پرندگان آزادانه در محیط باغ پرواز نموده و در بخش چهارم نیز گونه های خاصی از پرندگان در قفس های بزرگ قابل مشاهده هستند.

موقعیت جغرافیایی این باغ به گونه ای است که می توان به راحتی با تاکسی یا با اتوبوس jalan Sultan Mohamed و یا خط 22 و 38 ازLebuh Pasar Besar به آن رسید. چرا که این باغ درست در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته است.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 483

به "باغ پرندگان کوالالامپور، مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ پرندگان کوالالامپور، مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید