بهترین تفریحات آبی باتومی

به گزارش تور چین ارزان، باتومی با وسعتی بیش از 64 کیلومتر مربع در مجاورت دریای سیاه فرصت لذت بردن از انواع تفریحات را فراهم کرده است . از آنجایی که یکی از اهداف سفر تفریح و سرگرمی است وجود انواع فعالیت های تفریحی و سرگرم کننده در باتومی موجب شده سال به سال بر تعداد شرکت کنندگان تور باتومی گرجستان افزوده شود . در این مطلب سعی شده بهترین تفریحات آبی باتومی برای علاقه مندان معرفی شود با خبرنگاران تا خاتمه همراه باشید .

بهترین تفریحات آبی باتومی

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

غواصی در باتومی

غواصی یکی از مهیج ترین تفریحات آبی در باتومی و دیگر شهرهای ساحلی است . برای تجربه این فعالیت تفریحی علاقه مندان می توانند به مراکز غواصی باتومی مراجعه کرده و بعد از کسب آموزش های لازم در عمق کم ، به زیر آب رفته و از دنیای رنگارنگ زیر دریای سیاه لذت ببرند . در مراکز غواصی امکانات لازم در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد شرکت کنندگان می توانند به مدت 1 تا 4 ساعت به غواصی بپردازند . Batumi Diving Center که از بهترین اماکن برای آموزش غواصی است در خیابان اندریا پیروودیولی شماره 28 واقع شده و در تابستان ها پذیرای جهانگردان می باشد .

قایق سواری در باتومی

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات باتومی قایق سواری در دریای سیاه می باشد . هزینه قایق سواری در باتومی بسته به عواملی چون نوع قایق ، تعداد نفرات و مدت زمان قایق سواری معین می گردد . در باتومی چندین نوع قایق وجود دارد که از محبوب ترین ان ها می توان به قایق های سی استار ، بنانا ، باربار ، گلدن فیش ، ایبریا ، مرکوری ، کراس ایر و فورتونا اشاره کرد . هزینه استفاده از این قایق ها از 1 تا 100 لاری و گنجایش آنان 5 تا 60 نفر می باشد .

پارک آبی باتومی

آکوا پارک باتومی یکی از مراکز تفریحی پرطرفدار و از پارک های تفریحی باتومی است که در سال 2013 در کنار ساحل باتومی تاسیس شده تا با دو استخر بزرگسال و دو استخر کودک و همچنین سرسره های مختلف خود جهانگردان تور باتومی را برای ساعتی سرگرم سازد . پارک آبی باتومی گرجستان علاوه بر قسمت تفریحی دارای چندین کافه و رستوران به منظور استراحت و برطرف خستگی مراجعه کنندگان می باشد .

فلای بورد در باتومی

از دیگر برترین تفریحات ابی در باتومی می توان به فلای بورد اشاره کرد . این تفریح مهیج مخصوص تابستان ها بوده و در دیگر فصل ها در ساحل باتومی قابل انجام نیست . در این تفریح مهیج و جدید جهانگردان بر روی سطحی ایستاده و با استفاده از شلنگ مرتبطی به واترکرافت و قایق راهنمایی می شوند و در هوا به حرکت در آمده و معلق خواهند بود .

جت اسکی در باتومی

با اینکه اغلب تفریحات آبی باتومی گران هستند اما ارزش یکبار تجربه کردن را دارند . جت اسکی یکی از تفریحات مهیج با قیمت مناسب است که جهانگردان برای استفاده 15 دقیقه ای از آن باید تقریبا 70 لاری گرجستان پرداخت کنند . تجربه جت اسکی و اسکوتر برقی به فصل تابستان محدود شده است .

پاراشوت در باتومی

پاراشوت از دیگر تفریحات دریایی محبوب در باتومی است که برای هر 15 دقیقه آن باید 80 لاری پرداخت نمود . اگر خیلی از ارتفاع و ورزش­ های آبی ترسی ندارید ، پاراشوت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . از ماه اوریل به بعد با افزایش حجم جهانگرد و مساعد شدن آب و هوا بر تعداد متقاضیان پاراشوت در باتومی افزوده می گردد .

منبع: لذت سفر
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1112

به "بهترین تفریحات آبی باتومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات آبی باتومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید