بچییروویچ: مقابل مالزی فقط به دنبال امتیاز نبودیم، نیکخواه بهرامی: به امتیازات و نتیجه نمی دهم

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از اولین پیروزی تیمش در جام ملت های آسیا گفت: در بازی با مالزی به زمین نرفتیم تا فقط امتیاز بگیریم بلکه هدف ما اثبات و تمرین توانایی های مان بود.

بچییروویچ: مقابل مالزی فقط به دنبال امتیاز نبودیم، نیکخواه بهرامی: به امتیازات و نتیجه نمی دهم

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهمد بچیروویچ، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از پیروزی تیمش مقابل مالزی در جام ملت های آسیا گفت: این فقط بازی اول ما بود ولی توانستیم به ریتم دلخواه مان در بازی برسیم. ما در بازی با مالزی به زمین نرفتیم تا فقط امتیاز بگیریم بلکه هدف ما اثبات و تمرین توانایی های مان بود.

حامد حدادی که با وجود تقاضای زیاد خبرنگاران حتی حاضر نشد یک لحظه هم در محل گفت و گو با رسانه ها توقف کند در یک جمله کوتاه گفت: ما بعد از سرانجام بازی ها حرف می زنیم.

مهدی کامرانی به عنوان یکی از بهترین گارد راس های آسیا پس از سرانجام بازی در جمع خبرنگاران گفت: ما به فیلیپین آمده ایم تا تمام بازی های مان را ببریم و این اولین پیروزی بود.

اما صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران بیشتر از سایر هم تیمی هایش در بین خبرنگاران صحبت کرد. او در خصوص بازی ایران - مالزی گفت: ما تورنمنت را با پیروزی آغاز کردیم ولی همه چیز تازه از اینجا آغاز می گردد. نکته مهم در این لحظه این است که نیروی مان را جمع و روی هر بازی متمرکز کنیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران خاطر نشان کرد: اهمیتی به امتیازات و نتیجه نمی دهم بلکه به نظر من مهمترین کار برای ما پیدا کردن و حفظ ریتم کار تیمی و راهنمایی آن در جهت رسیدن به اهداف مان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 506

به "بچییروویچ: مقابل مالزی فقط به دنبال امتیاز نبودیم، نیکخواه بهرامی: به امتیازات و نتیجه نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچییروویچ: مقابل مالزی فقط به دنبال امتیاز نبودیم، نیکخواه بهرامی: به امتیازات و نتیجه نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید