مریم جهان نجاتی: فقط دنبال قهرمانی در جام باشگاه های آسیا هستیم

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: پروژه جام باشگاه های آسیا برای ما فقط با گرفتن حداکثر امتیاز از تیم اردن به پایان می رسد.

مریم جهان نجاتی: فقط دنبال قهرمانی در جام باشگاه های آسیا هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که نماینده ایران در دومین دوره جام باشگاه های آسیا است، امروز شنبه، 22 آبان از ساعت 20 و 30 دقیقه در آخرین دیدار مقابل امان کلاب اردن به میدان می رود. سیرجان تا به امروز با دو برد مقابل بنیادکار ازبکستان و گوکولام هند 6 امتیازی شده و در صدر جدول قرار گرفته است و فردا با پیروزی یا تساوی مقابل نماینده اردن قهرمان باشگاه های آسیا خواهد شد.

مریم جهان نجاتی در مورد شرایط تیم خود پیش از دیدار خاتمهی جام باشگاه های آسیا به خبرنگاران گفت: خدارا شکر دو بازی سخت را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و به ادامه تورنمنت بسیار امیدوار هستیم. بازیکنان مصدوم ما با تلاش فیزیوتراپ تیم در شرایط بهتری قرار دارند و تمام تمرکز تیم برای بازی با اردن است.

او افزود: تا امروز کار بسیار بزرگی انجام داده ایم، اما کارمان تمام نشده است. پروژه جام باشگاه های آسیا برای ما فقط با گرفتن حداکثر امتیاز از تیم اردن به خاتمه می رسد.

سرمربی شهرداری سیرجان در مورد تیم امان کلاب بیان نمود: این تیم از چند لژیونر تراز اول مراکشی بهره می برد و از شرایط ایده آل میزبانی برخوردار است. بنابراین یکی از سخت ترین بازی های گروه ما خواهد بود، اما هدفمان کسب بهترین نتیجه از این بازی است.

جهان نجاتی در خاتمه گفت: جام باشگاه های آسیا آوردگاه بسیار بزرگی برای تیم من بود و برای حضور در اینجا راه سخت و پرمشقتی را طی کرده ایم. امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوب که قهرمانی در این جام است را بدست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2169

به "مریم جهان نجاتی: فقط دنبال قهرمانی در جام باشگاه های آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریم جهان نجاتی: فقط دنبال قهرمانی در جام باشگاه های آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید