پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین تایپه، جدال سخت با کره

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران امروز پنجشنبه در اولین دیدار خود در مرحله سوم مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین تایپه رفت و در یک دیدار سخت برابر این تیم به رجحان 3 بر صفر دست پیدا کرد. تیم ملی کشورمان با این پیروزی ساعت 16 روز آدینه باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی برود.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین تایپه، جدال سخت با کره

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

ایگور کولاکویچ تیم ملی را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، امیر غفور، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور روانه زمین کرد.

ست نخست؛ 25 بر 19 به سود ایران

شاگردان ایگور کولاکوویچ نخستین امتیاز را در این ست کسب کردند.ایران ابتدا پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 تیم برتر زمین باشد اما در ادامه تا امتیاز 5 دو تیم برابر پیش رفتند. در نهایت نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 7 به سود تیم ملی همراه شد. تیم ملی در حالی که با اختلاف 3 امتیاز از چین تایپه پیش بود اما با اشتباهاتی که در سرویس و دفاع داشت یه امتیاز متوالی را از دست داد تا بازی در امتیاز 13 برابر گردد در ادامه شاگردان ایگور کنترل بازی را در دست گرفتند و امتیازات از دست رفته را جبران کردند تا دومین تایم استراحت فنی با نتیجه 16 بر 14 به سود ایران همراه گردد. در نهایت این ست با رجحان 25 بر 19 به سود ایران سرانجام یافت.

ست دوم؛ 27 بر 25 به سود ایران

نخستین امتیاز در ست دوم برای چین تایپه ثبت شد. چین تایپه در این ست بازی سرعتی تری به نمایش گذاشت و سرویس های بد ایران نیز باعث شد تا دو تیم برابر پیش روند و نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 7 به سود تیم ملی شد. پس از تایم فنی چین تایپه در دقایقی از بازی تیم برتر زمین شد اما بار دیگر شاگردان کولاکوویچ کنترل بازی را در دست گرفتند و دومین تایم استراحت فنی را نیز با رجحان 16 بر 15 نزد سرمربی رفتند. سرویس های بد دو تیم باعث شد تا بازی برابر پیش رود .

این رقابت نزدیک تا امتیاز 24 پیش رفت تا کار حساس تر از قبل ادامه پیدا کند. در نهایت ست دوم با رجحان 27 بر 25 ایران به سرانجام رسید.

ست سوم؛ 25 بر 21 به سود ایران

چین تایپه در این ست هم پیروز شد در ابتدای بازی تا امتیاز 6 از ایران پیش بیافتد تا بار دیگر شاگردان ایگور احساس خطر نمایند و با نمایشی بهتر در دفاع نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 6 به سود خود پشت سر بگذارند. چین تایپه مانند ست دوم با ارائه بازی سرعتی و استفاده از اشتباهات ایران پا به پای ایران پیش آمد و در امتیاز 13 نیز پیروز شد از تیم ملی پیش افتاد و همین یک اختلاف امتیاز باعث شد تا ایران دومین تایم استراحت فنی را با نتیجه 16 بر 15 مغلوب نزد سرمربی برود. در نهایت این ست پایاپای 25 بر 21 به سود ایران تمام شد.

بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای 22 تا 30 شهریور با حضور 16 تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار می گردد. تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت ها با پیروزی مقابل تیم های سریلانکا و قطر و شکست برابر استرالیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم مسابقات شد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم با تیم های چین، هند و استرالیا همگروه بود. ملی پوشان ایران با استرالیا بازی نداشتند چرا که طبق قوانین بازی ها در این مرحله از مسابقات تیم هایی که در دور اول با هم در یک گروه قرار داشتند، در دور دوم با هم بازی نکردند و نتیجه بازی مرحله اول برای آن ها منظور شد. ملی پوشان والیبال ایران با شکست تیم های چین و هند راهی مرحله سوم شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 530

به "پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین تایپه، جدال سخت با کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین تایپه، جدال سخت با کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید