استقلال - الهلال؛ دومین ضربه مهلک به عربستانی ها، گرفتار آفت نشویم!

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، روز نخست هفته چهارم از مرحله گروهی یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا سه شنبه با برگزاری 8 دیدار شروع می گردد که در غرب آسیا همه نگاه ها به استادیوم آزادی تهران است، جایی که در گروه مرگ استقلال ایران میزبان الهلال عربستان است.

استقلال - الهلال؛ دومین ضربه مهلک به عربستانی ها، گرفتار آفت نشویم!

در این بازی استقلالی ها به لطف حضور پرتعداد تماشاگرانشان در استادیوم آزادی و پیروزی در بازی رفت، با روحیه مضاعف به مصاف حریف قدرتمند عربستانی خود می روند و امیدوارند با تکرار نتیجه بازی رفت و ناکامی الریان برابر العین در استادیوم خانگی، صعود خود به مرحله بعدی این جام را قطعی نمایند.

شاگردان قلعه نویی که تا به امروز بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده و نتایج بسیار خوبی را در گروه D لیگ قهرمانان آسیا کسب نموده اند، برای اینکه همچنان مدعی نخست صعود از این گروه باشند، نباید در این بازی امتیاز از دست بدهند زیرا در اینصورت ممکن است دور برگشت این جام را با سقوط به رده دوم شروع نمایند.

البته در این بازی حساس الهلالی ها هم برای حذف نشدن زودهنگام از این جام و انتقام شکست دردناک خانگی برابر نماینده ایران، با تمام توان به میدان می آیند تا با کسب امتیاز از استقلال، از حذف زودهنگام خود جلو گیری نمایند. استقلالی ها اگر می خواهند این دیدار را با پیروزی بگذارند نباید به خاطر پیروزی در عربستان مغرور شوند و حریف را یک از پیش بازنده تلقی نمایند.

در مهمترین دیدار گروه B هم پاختاکور ازبکستان میزبان لخویا قطر است، دیداری که برنده آن صدرنشین این گروه خواهد شد. البته لخویا در صورت تکرار پیروزی برابر پاختاکور، می تواند شانس خود را برای صعود به عنوان تیم این گروه به مرحله بعدی مسابقات افزایش دهد.

اما در شرق آسیا جدال تیم های کره ای با ژاپنی باز هم مهمترین مسابقه این منطقه را رقم می زند. در گروه F جئونبوک هیوندای کره جنوبی میزبان اواراواردز ژاپن است، دیداری که جئونبوک در صورت پیروزی در آن گامی بلند برای صعود به مرحله بعدی این جام برداشته و اواراوردز که سابقه قهرمان در لیگ قهرمانان آسیا را داشته، در خطر حذف از این جام قرار می گیرد.

اما در گروه H کاشیوا ریسول ژاپن صدرنشین درحالی میزبان سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی است که بازی رفت این دو تیم با نتیجه 6 بر 2 به سود کاشیوا به انتها رسید. کاشیوا در صورت پیروزی در این بازی صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی می نماید و وداع زودهنگام سوون سامسونگ از این جام را رقم خواهند زد.

برنامه کامل دیدارهای روز نخست از هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و جدول گروه بندی این رقابتها به توضیح زیر است:

گروه B:

* پاختاکور ازبکستان - لخویا قطر، ساعت 15:30، استادیوم پاختاکور

* الاتفاق عربستان - الشباب امارات، ساعت 21:30، استادیوم ملک محمد بن فهد

جدول رده بندی گروه B:

1- لخویا قطر با 7 امتیاز، 2- پاختاکور ازبکستان با 6 امتیاز، 3- الشباب امارات با 3 امتیاز و 4- الاتفاق عربستان با یک امتیاز

گروه D:

* الریان قطر - العین امارات، ساعت 20:10، استادیوم احمد بن علی

* استقلال ایران - الهلال عربستان، ساعت 21، استادیوم آزادی

جدول رده بندی گروه D:

1- استقلال ایران با 7 امتیاز، 2- العین امارات با 6 امتیاز، 3- الهلال عربستان با 3 امتیاز و 4- الریان قطر با یک امتیاز

گروه F:

* جئونبوک هیوندای کره جنوبی - اواراواردز ژاپن، ساعت 15، استادیوم جام جهانی

* موآتگ سونگ یونایتد تایلند - گوانجو اورگرانده چین، ساعت 16:30، استادیوم توندردومه

جدول رده بندی گروه F:

1- گوانجو اورگرانده چین با 7 امتیاز، 2- جئونبوک هیوندای کره جنوبی با 5 امتیاز، 3- اواراواردز ژاپن با 3 امتیاز و 4- موآتگ سونگ یونایتد تایلند با یک امتیاز

گروه H:

* کاشیوا ریسول ژاپن - سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی، ساعت 15، استادیوم هیتاچی

* گویژو رینه چین - سنترال کوآسک مارینرز استرالیا، ساعت 16، استادیوم گویانگ

جدول رده بندی گروه H:

1- کاشیوا ریسول ژاپن با 9 امتیاز، 2- سنترال کوآسک مارینرز استرالیا با 4 امتیاز، 3- سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی با 2 امتیاز و 4- گویژو رینه چین با یک امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 584

به "استقلال - الهلال؛ دومین ضربه مهلک به عربستانی ها، گرفتار آفت نشویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - الهلال؛ دومین ضربه مهلک به عربستانی ها، گرفتار آفت نشویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید