فزونی تیم گلبال مردان مقابل کره جنوبی و بانوان مقابل تایلند

به گزارش تور چین ارزان، تیم ملی مردان ایران در سومین دیدار خود مقابل کره جنوبی در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به پیروزی رسید. تیم بانوان نیز مقابل تایلند به فزونی دست یافت.

فزونی تیم گلبال مردان مقابل کره جنوبی و بانوان مقابل تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، ملی پوشان گلبال مردان ایران در سومین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برابر کره جنوبی قرار گرفتند و با نتیجه 13بر هفت این تیم را شکست دادند. تیم ملی بانوان نیز در پنجمین مسابقه خود برابر تایلند هشت بر دو پیروز شد.

تیم ملی مردان ایران در مرحله یک چهارم نهایی و تیم ملی بانوان در مرحله نیمه نهایی فردا رقابت خواهند کرد.

تیم ملی گلبال بانوان ایران در بازی های قبلی خود مقابل چین و ژاپن باخت و برابر استرالیا مساوی کرد و امروز هم با شکست تایلند نخستین پیروزی خود را کسب کرد و فردا در مرحله نیمه نهایی رقابت می نماید.

تیم ملی گلبال مردان نیز پس از پیروزی برابر قزاقستان و تایلند امروز (آدینه) مقابل تیم کره جنوبی به فزونی رسید تا در مرحله یک چهارم نهایی برابر عراق قرار گیرد.

در مسابقات بخش مردان تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، عراق، تایلند، استرالیا و قزاقستان و در بخش بانوان شش تیم ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا و تایلند حضور دارند. مسابقات بانوان به صورت دوره یی برگزار می گردد و رقابت مردان در دو گروه انجام خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه B با تیم های قزاقستان، تایلند و کره جنوبی قرار گرفته است و در گروه A نیز تیم های ژاپن، چین، عراق و استرالیا قرار دارند.

در انتها این مسابقات به دو تیم گلبال مردان و به تیم قهرمان بانوان سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی دنیا داده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 715

به "فزونی تیم گلبال مردان مقابل کره جنوبی و بانوان مقابل تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی تیم گلبال مردان مقابل کره جنوبی و بانوان مقابل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید