تور استرالیا: تجمع حامیان و مخالفان واکسن کرونا در استرالیا

به گزارش تور چین ارزان، گروه های حامی و مخالف قوانین واکسیناسیون اجباری کرونا در استرالیا با تجمع در شهر های مختلف این کشور، نظر خود را درباره این مقررات و محدودیت ها ابراز کردند.

تور استرالیا: تجمع حامیان و مخالفان واکسن کرونا در استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، چندین هزار نفر عصر شنبه در اعتراض به قوانین واکسیناسیون کووید19 به خیابان های استرالیا آمدند، در حالی که جمعیت کوچک تری برای حمایت از اقداماتی که این کشور را به یکی از کشور هایی که بیشترین تزریق این واکسن را در دنیا تبدیل نموده است، تجمع کردند.

حدود 85 درصد از استرالیایی های 16 ساله و بالاتر از تاریخ نوزدهم نوامبر به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند. در حالی که واکسیناسیون در سراسر این کشور داوطلبانه است، استان ها و منطقه ها مختلف، واکسیناسیون را برای بسیاری از مشاغل اجباری نموده اند و افراد واکسینه نشده را از فعالیت هایی مانند غذاخوردن در مکان های عمومی و کنسرت منع نموده اند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، چند هزار معترض ضد واکسیناسیون با سر دادن شعار آزادی، آزادی و با حمل تابلو های اکنون به جداسازی خاتمه دهید در مرکز شهر ملبورن، دومین شهر پرجمعیت استرالیا که بیشترین ضربه را از این همه یری دیده بود، راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان بعلاوه در سیدنی، بریسبن و دیگر شهر ها تجمع کردند، بدون اینکه گزارشی از رفتار های ضد اجتماعی و شورشی مشاهده گردد.

به نوشته رویترز، با این حال، جنبش ضد واکسیناسیون در استرالیا همچنان کوچک است و نظرسنجی ها مخالفت های سراسری را تک رقمی نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2341

به "تور استرالیا: تجمع حامیان و مخالفان واکسن کرونا در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: تجمع حامیان و مخالفان واکسن کرونا در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید