ترکیب منچستریونایتد و چلسی اعلام شد

به گزارش تور چین ارزان، ترکیب منچستریونایتد و چلسی برای یکی از جذاب ترین بازیهای هفته لیگ برتر انگلیس تعیین شد.

ترکیب منچستریونایتد و چلسی اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، یونایتد و چلسی هیچ کدام شروع فصل خوبی نداشتند. تیم لمپارد فصل را با هشت امتیاز از پنج بازی شروع نموده در حالی که تیم سولشر از چهار بازی فقط شش امتیاز گرفته است. هیچ کدام از دو تیم شروع فصل خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشته اند و بازی امروز فرصت خوبی است تا حس و حال خود را تغییر بدهند و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورند. دو تیم بازی را در حالی شروع می نمایند که رتبه هایشان دو رقمی است، کابوسی که شاید هیچ کدام از آنها تصور نمی کردند اما به هر صورت بازی امروز می تواند نجات بخش آنها باشد و برای سه امتیاز درون زمین ظاهر خواهند شد.

منچستریونایتد با راهنمایی سولشر این ترکیب را به زمین فرستاده است : دخیا، شاو، مگوایر، لیندلوف، ون بیساکا، فرد، مک تومینای، جیمز، فرناندز ، ماتا و رشفورد.

از سویی چلسی هم با این ترکیب وارد زمین شده است: مندی، جیمز، آزپیلیکوئتا، تیاگو سیلوا، زوما، چیلول، جورجینیو، کانته، پولیشیچ، ورنر و هاورتز.

برونو همچنان ستاره اصلی ترکیب منچستریونایتد در این بازی خواهد بود هر چند که ورنر و هاورتز نیز امیدوارند که به عنوان خریدهای کهکشانی چلسی به فرایند خوبشان ادامه بدهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1565

به "ترکیب منچستریونایتد و چلسی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب منچستریونایتد و چلسی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید