تصاویر تبلیغاتی و مشخصات فنی رسمی سری گلکسی تب S8 منتشر شد

به گزارش تور چین ارزان، به لطف تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 که امروز منتشر شد توانستیم از مشخصات فنی رسمی این محصولات نیز به صورت کامل اطمینان پیدا کنیم.

تصاویر تبلیغاتی و مشخصات فنی رسمی سری گلکسی تب S8 منتشر شد

سامسونگ قرار است در تاریخ 20 بهمن (9 فوریه) از گوشی های سری گلکسی S22 و همچنین تبلت های سری گلکسی تب S8 رونمایی کند. به همین علت طبیعی بود که این روزها حجم خبرها و شایعه ها پیرامون این محصولات بسیار بالا باشد. امروز هم شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S8 بودیم که به لطف آن، تمام مشخصات فنی رسمی این سری هم برایمان فاش شد.

این خبر نه تنها تصاویر باکیفیت سری گلکسی تب S8 را نشان می دهد بلکه ما را از تمام اطلاعات در رابطه با آن ها هم باخبر می سازد. افشاگر معروف یعنی ایوان بلس این تصاویر را که قرار است در وب سایت رسمی خود سامسونگ هم منتشر شود با کاربران به اشتراک گذاشت. بنابراین می توانیم به طور قطعی به آن اطمینان داشته باشیم.

گلکسی تب S8

گلکسی تب S8
6.3 × 165.3 × 253.8 میلی متر
503 گرم
نمایشگر 12.4 اینچی از نوع LCD-TFT با وضوح WQXGA (وضوح 16200 × 2560) و رفرش ریت 120 هرتز
اسنپدراگون 8 نسل 1
باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع 45 واتی
قابلیت ارتقای حافظه داخلی از طریق کارت حافظه جانبی
پشتیبانی از قلم S-Pen
کابل دو سر USB-C و قلم S-Pen درون جعبه قرار دارند

شاید جز پردازنده، سایر قابلیت ها و مشخصات این تبلت برایتان آشنا به نظر برسد. در واقع اگر چنین فکری دارید درست است چرا که گلکسی تب S8 همان S7 با تراشه تازه است که شارژری درون جعبه آن قرار ندارد.

سامسونگ قصد دارد رقیب آیپد پرو را از لحاظ قدرت سخت افزاری به یک محصول بی رقیب در این دسته تبدیل کند اما همچنان سیاست حذف شارژر از درون جعبه را حفظ می کند. مشخص نیست چرا اما این روزها رقابت شرکت ها بر سر کاهش محتویات درون جعبه است! گویا تمام مدل های این سری قرار نیست شارژری درون جعبه داشته باشند. اما حداقل پشتیبانی از کارت حافظه جانبی همچنان در آن ها وجود دارد که نکته مثبتی به شمار میرود.

گلکسی تب S8 پلاس

گلکسی تب S8 پلاس
5.7 × 185 × 285 میلی متر
572 گرم
نمایشگر 12.4 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +WQXGA (وضوح 1752 × 2800) و رفرش ریت 120 هرتز
اسنپدراگون 8 نسل 1
باتری 10.090 میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع 45 واتی
قابلیت ارتقای حافظه داخلی از طریق کارت حافظه جانبی
پشتیبانی از قلم S-Pen
کابل دو سر USB-C و قلم S-Pen درون جعبه قرار دارند

جای تعجبی ندارد که می بینیم مشخصات و قابلیت های S8 پلاس هم تا حد زیادی شبیه به همان S7 پلاس دو سال قبل است. تنها چیزی که باعث می شود این دو محصول اندکی از هم متمایز باشند همان تراشه تازه است که سامسونگ امید دارد به خاطر آن، کاربران آیپد پرو 12.9 (2021) مجهز به تراشه M1 را رها کرده و این تبلت را خریداری کنند.

قیمت پایه 900 دلاری این محصول باعث می شود حدس بزنیم فروش آن ظاهرا کمتر از دو مدل دیگر خواهد بود. البته اگر قصد خرید تبلت اندرویدی را داشته باشید، کننده های سامسونگ بی نظیرند. در شرایطی ادعای بالا را مطرح کردیم که به صورت کلی قصد خرید تبلتی قدرتمند را داشته باشید. خصوصا اینکه سامسونگ در طراحی آن ها واقعا عملکرد خوبی داشته است.

S8 اولترا

گلکسی تب S8 اولترا
6.3 × 208.6 × 326.4 میلی متر
728 گرم
نمایشگر 14.6 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +WQXGA (وضوح 1848 × 2960) و رفرش ریت 120 هرتز
دوربین فوق عریض روی پنل نمایشگر با قابلیت دنبال کردن سوژه
اسنپدراگون 8 نسل 1
باتری 11.200 میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع 45 واتی
قابلیت ارتقای حافظه داخلی از طریق کارت حافظه جانبی
پشتیبانی از قلم S-Pen
کابل دو سر USB-C و قلم S-Pen درون جعبه قرار دارند

سامسونگ در این تصاویر مشخص کرده که گلکسی تب S8 اولترا قرار است در انجام فرایند مولتی تسکینگ و همچنین برای اهداف کسب و کار یک انتخاب بی نظیر در دنیای اندروید باشد.

از قابلیت های مجذوب کننده و متمایزکننده این تبلت در مقایسه با دو مدل دیگر، دوربین سلفی فوق عریض آن است که به همراه سوژه ها حرکت می کند تا بدین ترتیب همیشه آن ها را در کادر نگه دارد. حال باید دید عملکرد آن در دنیای واقعی چگونه خواهد بود.

این تبلت به نسبت دو مدل دیگر حاشیه کمتری اطراف نمایشگر دارد و از یک ناچ هم بهره می برد تا شبیه به آیفون های اپل شود. شاید به همین علت هم هست که سامسونگ دائما تصاویر مربوط به آن ها را به روش های مختلف منتشر می کند تا کاربران هنگام رونمایی ناگهان با دیدن این ناچ غافلگیر نشوند.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2273

به "تصاویر تبلیغاتی و مشخصات فنی رسمی سری گلکسی تب S8 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تبلیغاتی و مشخصات فنی رسمی سری گلکسی تب S8 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید