تصمیم عجیب چند هموطن برای تماشا کریستیانو رونالدو

به گزارش تور چین ارزان، هتل اسپیناس که محل اقامت تیم النصر است برای اینکه کسی اتاق های این هتل را برای ملاقات با کریس رزرو نکند، قیمت ها را به 41.8 میلیون تومان افزایش داده است، اما با این حال خبر های رسیده حاکی از آن است که بعضی به بهانه ملاقات با کریس اتاق های هتل را رزرو نموده اند.

تصمیم عجیب چند هموطن برای تماشا کریستیانو رونالدو

البته دو طبقه از هتل اسپیناس به تیم النصر اختصاص یافته است و در این دو طبقه هیچ کس به جز کاروان تیم النصر حق ورود ندارند و به نظر می رسد کسانی که اتاق های هتل اسپیناس را رزرو می نمایند، تنها در شرایطی که کریس به همراه تیم هتل را ترک می نماید، می توانند او را از فاصله چند متری دیدن نمایند. به این خاطر که یک تیم امنیتی در هتل برای محافظت از بازیکنان النصر و نزدیک نشدن مردم به بازیکنان زردپوش به خصوص کریس مستقر خواهند شد.

البته اگر بازی تیم النصر با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با حضور دیدنگر برگزار می شد، دیدنگران به راحتی می توانستند با خرید بلیت و حضور در ورزشگاه آزادی کریس رونالدو را در ترکیب تیم النصر ببینند، اما با رای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی بدون حضور دیدنگر برگزار می گردد. 41 میلیون 800 هزار تومان برای دیدنی کریس از فاصله چند متری. این بیشتر از پول بلیتی بود که عربستانی ها برای مراسم معارفه این ستاره از دیدنگران دریافت کردند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1402 بروزرسانی: 27 شهریور 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2578

به "تصمیم عجیب چند هموطن برای تماشا کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصمیم عجیب چند هموطن برای تماشا کریستیانو رونالدو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم عجیب چند هموطن برای تماشا کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید