آشنایی با تور پنانگ مالزی

به گزارش تور چین ارزان، شبه جزیره پنانگ یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری مالزی می باشد . که برای مسافران تور مالزی مکانی است که می توانند ار شلوغی و هیاهوی کوالالامپور دور باشند و در آرامش تعطیلات خود را سپری نمایند. مسافران تور پنانگ با لذت بردن از غذاهاو خوراکی های لذیذ ، سواحل ماسه ای طلایی، نخل های بلند، جنگل های استوایی، حیوانات، پرنده ها و میوه های گوناگون مسافرتی عالی را برای خود رقم بزنند.

آشنایی با تور پنانگ مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

مسافران پنانگ می توانند 2 هفته به صورت توریستی و بدون اخذ ویزا در پنانگ اقامت نمایند . اما بیشتر از 2 هفته اقامت احتیاج به اخذ ویزای مالزی دارند.

قیمت تور پنانگ:

بعد از سفر های نوروزی در فصل بهار سفر به پنانگ افت می نماید. که نسبتا از 14 فروردین به بعد 40 درصد کاهش می یابد.همچنین در ماه اردیبهشت قیمت 20 درصد به دلیل مطلوب بودن آب و هوا افزایش می یابد.

پروازهای تور پنانگ:

پرواز های مستقیم شامل:ایران ایر و ماهان . و پرواز های خارجی شامل امارات و قطری و…..

خدمات تور پنانگ

خدمات تور شامل پرواز رفت و برگشت ، گشت های شهری متنوع با تورلیدر فارسی زبان در شهر پنانگ، بیمه مسافرتی ،ترانسفر فرودگاهی ، هتل متنوع در پنانگ با خدمات مختلف.

بهترین زمان سفر به پنانگ

این شهر دارای آب و هوایی استوایی می باشد که رطوبت و درجه حرارت در پنانگ بالاست . آب و هوای پنانگ به دو نوع خشک و مرطوب می باشد. پنانگ منطقه ای گرمسیری با جنگل های فراوان و سواحل طولانی می باشد که دقیقا بالای خط استوا می باشد.

منبع: لذت سفر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 379

به "آشنایی با تور پنانگ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تور پنانگ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید