توصیه فرشاد پیوس به شهاب زاهدی! ، پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی یک انتخاب دارد

به گزارش تور چین ارزان، مهاجم پیشین تیم فوتیال پرسپولیس گفت که سرخپوشان برای جذب مهاجم خوب خارجی یک انتخاب دارد و باید برترین انتخابش را انجام دهد.

توصیه فرشاد پیوس به شهاب زاهدی! ، پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی یک انتخاب دارد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، فرشاد پیوس در مورد نخستین بازی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم مقابل آلومینیوم گفت: اولین بازی فصل همواره برای همه تیم ها سخت است چون به تازگی فصل بدنسازی و تمرینات پیش فصل را پشت سر گذاشته اند. بیشتر تیم ها از آمادگی صددرصد به دور هستند و شناخت خیلی زیادی از هم ندارند. آلومینیوم برای کسب یک امتیاز به تهران آمده بود، اما اتفاق خوبی که برای پرسپولیس رقم خورد این بود که خیلی زود به گل رسید و بعد از آن هم توانست آن را حفظ کند و 3 امتیاز بازی نخست خود به دست بیاورد. این سه امتیاز اهمیت زیادی داشت و در ادامه فصل قطعاً یاری خیلی زیادی به پرسپولیس خواهد نمود.

وی درباره این موضوع که پرسپولیس با حداقل گل حریفش را شکست داد و سپاهان و استقلال به پیروزی های پرگل دست یافتند، عنوان نمود: چیزی که واضح و مبرهن است این است که پرسپولیس نیاز مبرم به مهاجم دارد. یحیی گل محمدی همواره در صحبت هایش گفته که پرسپولیس به یک مهاجم گلزن نیاز دارد. شاید پرسپولیس در لیگ خیلی کار سختی نداشته باشد و با گلزنی سایر بازیکنان نیاز تیم رفع می شود، اما کار بزرگ این تیم در لیگ قهرمانان آسیاست. یحیی گل محمدی با این ترکیب کار سختی برای تقابل با حریفان آسیایی و بویژه تیم های عربستانی خواهد داشت. به طور حتم بازیکنی مانند پریرا که نیم فصل برای پرسپولیس بازی کرد به درد نمی خورد و باید مهاجمی جذب شود که چارچوب شناس باشد و از تک موقعیت ها برترین استفاده را ببرد.

مهاجم پیشین پرسپولیس اضافه نمود: عربستانی ها برای ارتقای فوتبال شان از جذب رونالدو آغاز کردند و بعد از بازیکنان بزرگ دیگری مانند کانته، بنزما و چندین بازیکن دیگر به 4 تیم بزرگ این کشور پیوستند. حضور این بازیکنان علاوه بر جنبه تبلیغاتی که برای کشور عربستان دارد، به پیشرفت فوتبال و بالارفتن سطح فنی جوانان و بازیکنان فوتبال این کشور یاری می نماید. قطعاً ما نمی توانیم در این زمینه با آنها رقابت کنیم چون نمی توانیم به اندازه آنها پول خرج کنیم اما پرسپولیس برای جذب مهاجم خوب و گلزن خارجی تنها یک انتخاب دارد، بنابراین باید برترین انتخاب را انجام دهد تا بعدها افسوس نخورد.

پیوس در مورد عملکرد شهاب زاهدی توضیح داد: باید به شهاب زاهدی زمان داد، او نباید ذهنش را درگیر مسائلی غیر از فوتبال و گلزنی برای پرسپولیس کند. زاهدی اولین گلش را بزند راه می افتد و فشار از رویش برداشته می شود. او اگر آرامشش را حفظ کند می تواند گل های زیادی برای پرسپولیس به ثمر برساند.

وی گفت: اتفاق خوب برای پرسپولیس، کسب 3 امتیاز در بازی اول و آغاز خوب بود چون پیروزی در نخستین بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. پرسپولیس در بازی های آینده به فرم اصلی خودش برمی شود. نکته منفی بازی اول پرسپولیس غیبت طرفداران بود. حضور تماشاگران باعث بالا رفتن انگیزه و انرژی بازیکنان می شود و امیدوارم مسائل استادیوم آزادی هرچه زودتر رفع شود. یک نکته را نباید فراموش کنیم، پرسپولیس این فصل در لیگ قهرمانان حضور دارد و به لحاظ جذب بازیکن و میزبانی سرخپوشان در آسیا باید این تیم را حمایت کرد. نمی توان انتظار داشت که پرسپولیس در استادیوم خالی مقابل حریفان آسیایی اش بازی کند، چون در لیگ قهرمانان بیش از هر چیزی به حمایت طرفدارانش نیاز دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2566

به "توصیه فرشاد پیوس به شهاب زاهدی! ، پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی یک انتخاب دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه فرشاد پیوس به شهاب زاهدی! ، پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی یک انتخاب دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید