جاذبه های کرابی

به گزارش تور چین ارزان، در تور کرابی با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که بسیار زیبا و دیدنی هستند. شهر کرابی با داشتن سواحلی زیبا، طبیعتی سرسبز، تفریحات آبی و صخره‌نوردی یکی از بهترین شهرهای توریستی کشور تایلند است.

جاذبه های کرابی

استخر زمردین کرابی

استخر زمردین از بهترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی به بازدید آن بروید. استخر زمردین در پارک جنگلی طبیعی تانگ تاو در پاتایا قرار گرفته، جنگلی است که در آن تنوع زیستی بی‌نظیری وجود دارد و با رودخانه‌های طبیعی و حوضچه‌های کریستالی و شفاف کامل شده است. این استخر زمردین در ناحیه خائو پرا بنگ قرار گرفته و طبیعت آن بهترین محل برای بازدید از گونه‌های گیاهی و حیواناتی همچون پرنده پیتا است.

جزایر فی فی کرابی

جزایر فی فی یکی از بهترین جاذبه‌های تور کرابی برای بازدید از جاذبه‌های متعدد است. سواحل جنوب غربی آسیا می‌باشد. این جزیره با قایق های پر سرعت فقط 45 دقیقه و با قایق های معمولی 90 دقیقه از پوکت فاصله بگیرید. فی فی با مناظر زیبا و کارت پستالی خود مقصد استوایی محبوب گردشگران است. آب‌های این جزیره بهترین آب ها برای افرادی است که عاشق اکتشاف دنیای زیر آب می‌باشند.

سواحل رایلی کرابی

کسانی که در تایلند به دنبال سواحلی رویایی در کرابی هستند باید در تور کرابی به سواحل رایلی مراجعه نمایید. در جنوب ساحل آو نانگ به دنیایی آرام و به دور از هیاهو برمیخورید که دور آن را صخره‌ها احاطه کرده است و تنها راه دسترسی به آن قایق است. در این محل در یک شبه جزیره‌ای کوچک زیبایی‌هایی همچون سواحل سفید، صخره های سنگ آهکی، غارها و تالاب های پنهان شده در دل صخره ها که توسط جزر و مد ساخته شده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

جزیره کو هونگ کرابی

در جزیره کو هونگ با سواحلی زیبا و رویایی روبرو خواهید شد که بسیار زیبا و دیدنی هستند. این جزایر زیبا مناظری عالی، سواحلی با شن‌های سفید نرم، صخره‌های مرجانی و تالاب های زیبا دارند. این جزیره مکانی است که در آن می‌توانید در آن شنا، کایاکینگ، غواصی و ماهی گیری لذت ببرید.

انتشار: 20 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 17

به "جاذبه های کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید