آشنایی با جزایر زیبای تایلند

به گزارش تور چین ارزان، جزایر کشور تایلند یکی از مهمترین دلایل همراهی گردشگران با تور تایلند است. این جزایر با سواحل زیبا و رویایی، تفریحات متعدد، مراکز خرید مدرن و محلی گردشگران را سرگرم می‌کنند.

آشنایی با جزایر زیبای تایلند

جزیره کوچانگ (Ko Chang)

یکی از جزایر آرام که با داشتن آبشار ها و صخره های مرجانی، جنگل های انبوه و سواحل شنی توانسته در طی ده سال اخیر سومین جزیره بزرگ تایلند قرار بگیرید.

جزیره کو تائو (Ko Tao)

یکی از جزایر تایلند که زود معروف شد و گردشگران تور تایلند زیادی به خود جذب کرد ,جزیره کوتائو بود.این جزیره برای علاقه مندان به غواصی ,صخره نوردی و همچنین کوه نوردی خدمات می دهد.این جزیره توانسته با جذب علاقه مندان به شنا و غواصی سالانه تقریبا 7000 غواص جدید را با گواهی نامه معتبر از این جزیره پرورش دهد.به علت استقبال زیاد گردشگران از این جزیره علاوه بر کلاس های غواصی ,علاقمندان به ماهیگیری، به امید گرفتن نیزه ماهی های فراوان،باعث شده است که استراحت گاه های زیادی در این جزیره وجود دارد.

جزیره پوکت (Phuket)

پای ثابت هر تور تایلند بازدید از جزیره زیبای پوکت است. زیرا پوکت هم نام استان تایلند و هم شهر اصلی آن استان است.یک جزیره بزرگ و چند جزیره کوچک در اطراف پوکت وجود دارد که جاذبه های زیادی دارد مانند,زمین های گلف، موزه ها و بناهای تاریخی می باشد.

جزیره کو پنگان (Ko Pangan)

یکی از جزایر ارام تایلند را می توان کو پنگان معرفی کرد.این جزایر که بیشتر علاقه مندان به کوهنوردی انتخاب می کنند و باعث شده که گردشگران تور تایلند زیادی از تمام نقاط جهان به بازدید این جزیره بیایند.

انتشار: 11 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 53

به "آشنایی با جزایر زیبای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جزایر زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید