جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای مالی ناشی از بیماری اخیر برگزار گردید

به گزارش تور چین ارزان، جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای مالی ناشی از بیماری اخیر به ریاست معاون مالی رئیس جمهور و با حضور اعضای کارگروه از سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های امور مالی و دارایی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، صنعت معدن و تجارت، کشور، تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور خارجه، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار گردید.

جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای مالی ناشی از بیماری اخیر برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه دستگاه های مختلف گزارشی از عملکرد خود طی دو هفته اخیر برای عادی سازی جریان فعالیت های مالی داخلی و خارجی کشور در حوزه های مختلف ارائه کردند.

از جمله این موارد می توان به عادی سازی و اطمینان بخشی وزارت بهداشت برای سلامت مسافران و کالاهای ایرانی برای تجارت و صادرات، وجود ذخائر کافی کالاهای اساسی و مورد احتیاج جامعه در انبارها و بنادر، عادی شدن فرایند تجاری در مرزهای مشترک با کشورهای همسایه، تامین مناسب اقلام مورد احتیاج بهداشتی و پزشکی برای جلوگیری از گسترش بیماری، فراوری و تامین کالاهای مورد احتیاج جامعه، سه شیفته شدن فعالیت فراوریکنندگان محصولات غذایی، آشامیدنی، شوینده، مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی اشاره نمود.

در ادامه پیشنهادهای دستگاه ها برای برطرف بعضی چالش های موجود در دو حوزه خارجی و داخلی مطرح و تصمیمات لازم از جمله استفاده از ظرفیت کمیسیون های مشترک کشورها اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد با هدف عادی سازی فعالیت های مالی و از بین بردن نگرانی های مردم، دستگاه های مسئول پیشنهادهای لازم را ارائه کرده تا در هماهنگی بین کارگروه مالی، کمیته اطلاع رسانی و بخش بهداشت و درمان، سیاست ها و اقدامات لازم برنامه ریزی و اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1095

به "جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای مالی ناشی از بیماری اخیر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای مالی ناشی از بیماری اخیر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید