جنجال عجیب طارمی؛ ستاره هایی که مخالف اسکوچیچ هستند

به گزارش تور چین ارزان، آنطور که شنیدیم بعضی از ستاره های تیم ملی دوست دارند با کارلوس کی روش کار کنند و مهدی طارمی به نوعی این مسئله را فاش کرد.

جنجال عجیب طارمی؛ ستاره هایی که مخالف اسکوچیچ هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی با تیم ملی گرفت و در 7 بازی محبت آمیز و رسمی 7 برد بدست آورد که کاملا رضایت همه فوتبالی ها را به همراه داشت.

با این حال بعد از صعود تیم ملی به مرحله دوم مرحله انتخابی جام جهانی بعضی ها از جمله خود فدراسیون نشین ها با تردید در خصوص آینده اسکوچیچ در تیم ملی حرف می زدند. عده ای حتی خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال با گزینه های نام آشنایی مثل کی روش، برانکو و استراماچونی می دادند ولی در نهایت دراگان در تیم ملی ماندنی شد. با وجود قطعی شدن ماندن اسکوچیچ در تیم ملی مصاحبه عجیب مهدی طارمی و البته اطلاعاتی که ما از بعضی از بازیکنان تیم ملی گرفتیم نشان می دهد عده ای ترجیح می دهند با مربی بزرگتری نسبت به اسکوچیچ کار کنند.

ماندن اسکو عقلانی بود

با توجه به نتایج خوب اسکوچیچ با تیم ملی و همچنین فرصت اندک به جای مانده تا بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی، ماندن اسکوچیچ عقلانی بود. موضوعی که بیشتر فوتبالی ها به آن اشاره کردند و معتقد بودند با توجه به شناختی که دراگان از شرایط تیم ملی دارد ماندن او بهترین تصمیم بود.

حرف های عجیب طارمی

مهدی طارمی بدون شک یکی از بهترین های تیم ملی در چند سال اخیر بود. مهدی در 4 دیدار حساس تیم ملی در منامه هم بسیار تاثیرگذار بود و همه ما امیدواریم طارمی با ادامه درخشش ما را در راه صعود به جام جهانی کمک کند.

مهدی که در گفت وگویی اخیرا حرف های عجیبی در خصوص اسکوچیچ و البته کی روش زد که در نوع خود جالب بود. طارمی گفت: آن نظم، انضباط، دسیپلینی و همدلی که بین بازیکنان در زمان کی روش وجود داشت را من جایی ندیدم. جدا از درگیری هایی که بین فدراسیون و تیم ملی در زمان ویلموتس وجود داشت که قصد ورود به آن را ندارم چون به من مربوط نمی شود، آن همدلی تیمی که زمان کی روش وجود داشت را نداشتیم و هنوز هم نداریم. نمی دانم چه اتفاقاتی در فدراسیون یا مسئولان تصمیم گیرنده رخ می دهد ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ بدهد و بتوانیم بدون دردسر به جام جهانی صعود کنیم. نمی خواهم بیشتر درباره کی روش حرف بزنم چون بعدا دردسر می شود.

طارمی در خصوص اینکه گفته می شود تیم ملی بخاطر نبوغ بازیکنان توانست از مرحله انتخابی جام جهانی عبور کند هم گفت: می تواند اینطور باشد.

این صحبت های عجیب ستاره تیم ملی در حالی مطرح شد که کی روش چند سالی است از تیم ملی رفته و قرار است تیم ملی زیرنظر اسکوچیچ به کار ادامه دهد. البته اینکه یک بازیکن تیم ملی (هر چقدر هم که به لحاظ فنی خوب باشد) به خودش اجازه دهد توانایی های فنی سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرد هم در نوع خود بسیار عجیب و در عین حال غیرحرفه ای است.

طارمی مذاکره فدراسیون با کی روش را تایید کرد

مهدی طارمی در قسمتی از صحبت هایش گفت شنیده فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی با کی روش مذاکره کرد ولی به توافق نرسیدند. البته عده ای هنوز معتقدند در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی فدراسیون نیمکت تیم ملی را به مربی بزرگتری نسبت به اسکوچیچ می دهد و البته کی روش هم در صورت وقوع این اتفاق بدون شانس نخواهد بود. هرچند با توجه به حواشی کی روش در آخرین روزهای حضورش در ایران و مخالفانی که دارد احتمال بازگشت دوباره کارلوس کم است.

دانه درشت ها کی روش را دوست دارند

در رابطه با صحبت های طارمی باید بگوییم که چند تن از ستاره های تیم ملی که نامشان نزد ما محفوظ خواهد ماند هم هنوز دلشان پیش کی روش است و دوست دارند با او کار کنند. این چند ستاره علاقه خود به کار کردن مجدد با کی روش را چند بار در محافل مختلف اعلام کردند.

موافقان اسکوچیچ در تیم ملی بیشترند

با وجود اینکه چند ستاره تیم ملی دوست دارند با کی روش کار کنند اما بیشتر بازیکنان تیم ملی از کار کردن با اسکوچیچ راضی اند و این مربی کروات را به لحاظ فنی قبول دارند. همچنین طبیعی است بازیکنانی که در زمان سرمربیگری اسکوچیچ برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدند یا فرصت بازی بیشتری به دست آوردند هم دوست داشته باشند با اسکو به کار ادامه دهند و دراگان تا سال ها سرمربی تیم ملی باقی بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2023

به "جنجال عجیب طارمی؛ ستاره هایی که مخالف اسکوچیچ هستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "جنجال عجیب طارمی؛ ستاره هایی که مخالف اسکوچیچ هستند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال عجیب طارمی؛ ستاره هایی که مخالف اسکوچیچ هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید