فشار AFC بر کویت برای معین تکلیف میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا

به گزارش تور چین ارزان، رئیس پیشین کمیته فوتسال می گوید AFCکویت را تحت فشار گذاشته تا تکلیف میزبانی را تعیین کند و احتمالا این بازی های فوتسال قهرمانی آسیا برگزار می گردد.

فشار AFC بر کویت برای معین تکلیف میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا

عباس ترابیان، رئیس پیشین کمیته فوتسال در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص شرایط برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: مشکل اساسی که وجود دارد این است که کویت زیر بار برگزاری بازی ها نمی رود. در تصمیمات AFC هزینه پروتکل ها بر عهده میزبان است اما کویت با توجه به هزینه های زیاد تست کرونا که باید چهار روز یک بار برگزار گردد زیر بار آن نمی رود. کشورهای عربی عادت دارند که این جور مواقع پولی بگیرند و الان هم می خواهند کمکی از AFC بگیرند.

وی با بیان اینکه فیفا سفت و سخت پیگیر برگزاری جام جهانی است و بعید است که این بازی ها لغو گردد تاکید نمود: AFC باید زودتر تکلیف سهمیه های آسیا را تعیین کند. مکانیزمی در نظر گرفته شده که بر اساس رنکینگ و صندلی تیم ها، آخرین نتایجی گه گرفته اند، شرایطی که خودشان می گویند شرایطی که AFC از آنها رصد می نماید، پنج سهمیه آسیا تعیین گردد که در این شرایط ایران، تایلند و ژاپن قطعا سه تیم حاضر در جام جهانی هستند و احتمالا ازبکستان و ویتنام هم دو تیم دیگر هستند که همین قضیه اعتراض چند کشور مثل میانمار، چین و کویت را در پی داشته و حتی ترکمنستان که میزبان قبلی بازی ها بود هم می گوید ما تیم خوبی ساخته ایم.

ترابیان در خصوص پیش بینی اش از فرجام بازی های فوتسال قهرمانی آسیا گفت: AFC کویت را تحت فشار گذاشته که تکلیف میزبانی را تعیین کند. پیش بینی ام این است که تعامل بین این کشور و کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار می گردد و بازی ها نهایتا تا اواسط اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد چون بعد از این تاریخ عملا زمانی تا آغاز جام جهانی نیست و نمی توان دیرتر بازی ها را برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1716

به "فشار AFC بر کویت برای معین تکلیف میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار AFC بر کویت برای معین تکلیف میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید