تور آلمان ارزان: جوانان آلمانی به شانس برابر تحصیل برای همه اعتقاد ندارند

به گزارش تور چین ارزان، نتایج جدیدترین نظرسنجی در آلمان نشان می دهد که بیشتر جوانان و نوجوانان این کشور به شانس برابر آموزش برای همه اعتقاد ندارند.

تور آلمان ارزان: جوانان آلمانی به شانس برابر تحصیل برای همه اعتقاد ندارند

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه پاسایر نویه پرسه، نتایج جدیدترین نظرسنجی اجرا شده به وسیله موسسه فورسا در آلمان نشان می دهد که بیشتر جوانان آلمانی به شانس برابر برای تحصیل همه در این کشور اعتقاد ندارند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی از بین جوانان و نوجوانان در سنین بین 14 تا 21 سال 39 درصد به این مسئله که همه بچه ها صرف نظر از پیشینه اجتماعی و فرهنگی از فرصت های یکسانی برای آموزش برخوردارند اعتقاد داشتند و 59 درصد هم نظری خلاف این را داشتند.

موسسه فورسا این نظرسنجی را بارها در آلمان انجام داده است و ارزیابی فعلی ضعیف ترین آن از زمان انجام اولین نظر سنجی در این باره در سال 2015 بوده است.

قرار است در روز 8 دسامبر در کنفرانسی با حضور بعضی مقامات در حوزه آموزش و پرورش و دیگر کارشناسان آلمانی این مسئله مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

در این نظرسنجی بعلاوه از جوانان و نوجوانان درباره ارزیابی 6 عامل خاص موثر بر شانس تحصیل سوال شده است که در اینجا کیفیت مدرسه و معلمان در بالاترین سطح نهاده شدند و 92 درصد شهروندان بر این باور بودند که این ها تاثیر زیاد و بسیار زیادی در کیفیت آموزش دارد و بعد از آن مسئله مراقبت و حمایت از والدین، انگیزه خود کودک، حلقه دوستان، و در نهایت شرایط فرهنگی والدین نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2214

به "تور آلمان ارزان: جوانان آلمانی به شانس برابر تحصیل برای همه اعتقاد ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: جوانان آلمانی به شانس برابر تحصیل برای همه اعتقاد ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید