حاج یوسف زاده: حداقل یک مدال طلای جودو می گیریم

به گزارش تور چین ارزان، یوسف زاده در پاسخ به این سوال ظاهرا سلامت خجسته از سوی پزشکان تایید گردیده است، ادامه داد: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. او کلاس بندی داشت و کم بینایی او از نوع b3 تایید گردیده بود .

حاج یوسف زاده: حداقل یک مدال طلای جودو می گیریم

به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی جودو نابینایان با چهار جودو کار راهی جاکارتا گردیده است. محمد رضا حاج یوسف زاده با کوله باری از تجربه و ساخت قهرمانان پر آوازه ای چون محمود میران و آرش میراسماعیلی حالا راهنمایی تیم جودو نابینایان است. او درباره راهنمایی این تیم در این بازی ها گفت: در این دوره از بازیها در کنار این تیم هستم. پیش بینی می کنم رقابتهای باشکوهی باشد و تیم ما هم بتواند یک مدال مهم طلا را بگیرد.

حاج یوسف زاده ادامه داد: البته به هر چهار نفر امید داریم اما حداقل باید یک مدال طلا را بگیریم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در آخرین لحظات خجسته پور از ترکیب تیم حذف شد، گفت: قوانین فدراسیون جهانی جودو در مسابقات جهانی این رشته تغییر کرد و با تغییر قوانین دیگر ورزشکاری نمی توانست همزمان در دو رویداد ورزشکاران سالم و نابینایان حضور داشته باشد.

یوسف زاده در پاسخ به این سوال ظاهرا سلامت خجسته از سوی پزشکان تایید گردیده است، ادامه داد: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. او کلاس بندی داشت و کم بینایی او از نوع b3 تایید گردیده بود اما تصویب این قانون جدید که مانع از حضور خجسته در ترکیب تیم ملی جودو می شد مانع ما برای استفاده از این جودوکار شد.

4

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 199

به "حاج یوسف زاده: حداقل یک مدال طلای جودو می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج یوسف زاده: حداقل یک مدال طلای جودو می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید