حرف های شنیدنی برنده چینی اسکار با مادرش ، این اتفاق فقط در فیلم ها می افتد

به گزارش تور چین ارزان، مراسم اهدای جوایز اسکار 2023 با کنایه های جیمی کیمل، مجری این دوره از جوایز به ویل اسمیت و سخنرانی تاثیرگذار برنده جایزه برترین نقش مکمل مرد و برترین بازیگر نقش زن به سرانجام رسید.

حرف های شنیدنی برنده چینی اسکار با مادرش ، این اتفاق فقط در فیلم ها می افتد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار خاتمه به خاتمه رسید و فیلم همه چیز همه جا به یکباره با کسب هفت جایزه به برنده بزرگ این دوره از جوایز تبدیل شد.

سال جاری جیمی کیمل به عنوان مجری مراسم حضور داشت و در اشاره به مسئله پرحاشیه سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک مجری مراسم سال گذشته اسکار گفت: می خواهیم خوش بگذرانیم، احساس امنیت کنیم و از همه مهم تر می خواهیم که من احساس امنیت داشته باشم. درنتیجه مقررات سفت و سختی برقرار کردیم. اگر از هر کسی در این سالن، در هر مقطعی از مراسم اقدام خشونت آمیزی سر بزند، به او جایزه اسکار برترین بازیگر نقش اول مرد اهدا می گردد و اجازه دارد سخنرانی 19دقیقه ای داشته باشد.

اسمیت پس از شوخی کریس راک کمدین آمریکایی با همسرش در مراسم اسکار 2022، به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، آموزشگاه اسکار در واکنش به حرکت اسمیت در اسکار 2022، عضویت او را در آموزشگاه لغو نموده و بعلاوه این بازیگر 54 ساله را برای مدت 10 سال از حضور در هر گونه رویدادهای مرتبط با آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار منع کرد.

کیمل با حواشی اسکار غریبه نیست. در سال 2017 زمانی که او مجری جوایز اسکاربود، فیلم لا لا لند به اشتباه به جای مون لایت به عنوان برنده برترین فیلم معرفی گردید.

که هوی کو آن که برای بازی در همه چیز همه جا به یکباره با کنار زدن برندن گلیسون، برایان تایری هنری، جاد هیرش و بری کیوگان جایزه اسکار برترین بازیگر نقش مکمل مرد را به خود اختصاص داد، بازیگر متولد ویتنام است که در دوران کودکی در فیلم ایندیانا جونز و معبد مرگ حضور پیدا کرد و پیشتر در جوایز انجمن بازیگران آمریکا نیز برای بازی در همه چیز همه جا به یکباره به عنوان برگزیده انتخاب شده بود. او در سخنرانی پس از دریافت جایزه با چشم های اشکبار گفت : مادر من 84ساله است و از خانه مرا دیدن می نماید. مامان من همین الان اسکار گرفتم! سفر من از یک قایق شروع شد. من یک سال را در کمپ پناهجویان گذراندم و در نهایت از اینجا روی بزرگ ترین صحنه هالیوود سردرآوردم. می گویند که چنین داستان هایی فقط در فیلم ها اتفاق می افتد. باورم نمی گردد که این اتفاق برای من افتاد.

اما میشل یئو بازیگر 60ساله متولد مالزی که برای بازی در همه چیز همه جا به یکباره به نخستین بازیگر آسیایی برنده اسکار برترین بازیگر نقش اصلی زن تبدیل شد، در بخشی از سخنرانی خود رو به دختران و پسران کوچک گفت: این نمادی از امید و امکان پذیر بودن است. این ثابت می نماید که باید رویاهای بزرگ داشت و اینکه رویاها به واقعیت تبدیل می شوند.

میشل یئو در دهه 1990 در فیلم های اکشن هنگ کنگ به معروفیت رسید و بیشتر برای نقش هایش در فیلم برنده جایزه اسکار ببر خیزان، اژدهای پنهان ساخته آنگ لی در سال 2000 شناخته شده است.

  • اعلام برندگان اسکار 2023 | همه چیز همه جا به یکباره جایزه ها را درو کرد
  • همه جایزه ها، دونفر، یک شب| ماشین جایزه بگیر چینی به هدف نهایی رسید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2506

به "حرف های شنیدنی برنده چینی اسکار با مادرش ، این اتفاق فقط در فیلم ها می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های شنیدنی برنده چینی اسکار با مادرش ، این اتفاق فقط در فیلم ها می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید