حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر دوباره به مارول استودیوز بازگشت

به گزارش تور چین ارزان، والت دیزنی حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر را برای چند سال در اختیار نتفلیکس قرار داده بود، اما از امروز و با سرانجام یافتن قرارداد این دو کمپانی، اجازه استفاده از این شخصیت های محبوب ابرقهرمانی دوباره به مارول استودیوز بازگشته است.

حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر دوباره به مارول استودیوز بازگشت

نتفلیکس با دریافت حقوق استفاده از شخصیت های محبوبی از دنیای کمیک های مارول همانند دردویل (بی باک)، آیرون فیست (مشت آهنین)، لوک کیج، پانیشر و جسیکا جونز قصد داشت دنیای ابرقهرمانی خود را راه بیندازد، اما تصمیم مسؤولان دیزنی برای راه اندازی سرویس دیزنی پلاس این تصمیم را تحت شعاع خود قرار داد و در سال 2019 سریال های اختصاصی که برای این شخصیت ها ساخته شده بودند، یکی پس از دیگری لغو و نتفلیکس تقریبا دو سال قید حقوق و دنیای ابرقهرمانی تازه شکل گرفته اش را زد تا سیاست های مد نظر خود را در راستای مقابله و رقابت با دیزنی پلاس اعمال کند. حالا قرارداد دیزنی با نتفلیکس برای استفاده از تمام این شخصیت ها خاتمه یافته است.

هنوز معین نیست خاتمه این همکاری چه تأثیری بر شرایط در دسترس بودن سریال های اختصاصی نتفلیکس دارد. بعضی گزارش ها حاکی از این هستند که مجموعه مدافعان (The Defenders) و تعدادی از سریال های ساخته شده بر اساس شخصیت های مدافعان به زودی از نتفلیکس حذف خواهند شد یا در دیزنی پلاس هم منتشر می گردد؛ زیرا آن ها حق پخش انحصاری این مجموعه ها را ندارند.

در مینی سریال مدافعان چارلی کاکس در نقش مت مورداک / بی باک، کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، مایک کولتر در نقش لوک کیج، فین جونز در نقش دنی رند / مشت آهنی و الودی یونگ در نقش الکترا ناچویس بازی کردند که در مجموعه های مستقل شخصیت هایشان هم حضور داشتند. حالا معلوم نیست مارول استودیوز در توسعه دنیای تلویزیونی خود با این بازیگران برای حضور در نقش های مذکور همکاری خواهد نمود یا بازیگران دیگری جایگزین آن ها می شوند.

برای دوست داران آثار ابرقهرمانی سریال های قابل توجه ای همانند فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier) به زودی به وسیله دیزنی پلاس پخش خواهند شد و دیزنی انتظار دارد به لطف این مجموعه ها تا خاتمه سال میلادی تعداد مشترکان سرویس آنلاین اش به طرز محسوسی افزایش یابد. از چند هفته قبل هم پخش وانداویژن (WandaVision) از دیزنی پلاس شروع شد که عموم بازخوردهای آن مثبت بوده و امتیاز این سریال در راتن تومیتوز و IMDb به ترتیب 92 از 100 و 82 از 100 است.

منبع: Comic Book

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1874

به "حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر دوباره به مارول استودیوز بازگشت" امتیاز دهید

2 کاربر به "حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر دوباره به مارول استودیوز بازگشت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حق استفاده از شخصیت های جسیکا جونز و پانیشر دوباره به مارول استودیوز بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید