تور ترکیه ارزان: سناریوهای محتمل در روابط ایران و ترکیه در افق 1408 کدامند؟

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق 1408 (2030 میلادی) به قلم سید مهدی نبوی به وسیله مرکز آینده پژوهی دنیا اسلام منتشر شد.

تور ترکیه ارزان: سناریوهای محتمل در روابط ایران و ترکیه در افق 1408 کدامند؟

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

واضح است که تعاملات مؤثر با همسایگان و دستیابی به موقعیت مناسب در سیاست خارجی در منطقه، به ویژه در مواجهه با بازیگران هم تراز، احتیاجمندِ داشتن راهبرد صحیح و کارآمد برای شرایط های پیش رو و اجتناب از غافلگیری و قرارگرفتن در موقعیت واکنشی و منفعلانه است و پیش احتیاج آن، داشتن تصویری از آینده های محتمل و فضایی قابل تصور از آینده برای مسئولان، شامل گزینه های مختلف برای تصمیم گیری و پیامدهای هریک از آن ها پیش از تصمیم گیری و اقدام است.

کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق 1408 کوشش نموده است تا به این سئوال کلیدی پاسخ دهد که سناریوهای محتمل در روابط جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در افق 1408 کدامند؟

اثر حاضر یکی از معدود کارهای آینده پژوهانه روش مند، با ترکیب روش های کمّی و کیفی است که ضمن آنالیز موشکافانه ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، مالی، فرهنگی، علم و فناوری و زیست محیطی مؤثر روابط ایران و ترکیه، با بهره گیری از نظرات خبرگان و استفاده از نرم افزار سناریو ویزارد، به آینده پژوهی در روابط ایران و ترکیه پرداخته و سناریوهای محتمل را تدوین نموده است.

کتاب آینده روابط ایران و ترکیه در افق 1408 (2030 میلادی) در 4 فصل و 195 صفحه به وسیله مرکز آینده پژوهی دنیا اسلام به چاپ رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2157

به "تور ترکیه ارزان: سناریوهای محتمل در روابط ایران و ترکیه در افق 1408 کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: سناریوهای محتمل در روابط ایران و ترکیه در افق 1408 کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید