خانه درختی انگالا؛ در دل جنگل های آفریقا در زیر ستاره ها بخوابید

به گزارش تور چین ارزان، این خانه درختی چهار طبقه، دارای دو اتاق خواب است که یکی از آنها زیر سایبان قرار گرفته است. این خانه درختی همچنین دارای یک بار و ایستگاه قهوه کاملاً مجهز است که میهمانان می توانند یک شام پیک نیکی را در آن تهیه نمایند.

خانه درختی انگالا؛ در دل جنگل های آفریقا در زیر ستاره ها بخوابید

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

یک تختخواب بزرگ، آب گرم و یک سرویس های بهداشتی جداگانه تمام راحتی لازم را در طول مدت اقامت شما فراهم می نمایند.

بدون وای فای، میهمانان تشویق می شوند وسایل الکترونیکی خود را خاموش نموده و در محیط اطراف پرسه زده و زندگی نمایند. اما نگران نباشید، پنل های خورشیدی به بازدید نمایندگان اجازه می دهد تا تلفن های همراه و دوربین های خود را شارژ نمایند، بنابراین هیچ تجربه عکاسی در طول این سفر که شاید یک بار در طول زندگی اتفاق می افتد، از دست نمی رود.

نور این محیط نور مصنوعی تقویت می گردد، زیرا نزدیکترین منطقه دارای نیروی الکتریسیته که کمپ جهانگردان نیز هست، سه مایل با خانه درختی فاصله دارد. همچنین میهمانان تشویق می شوند که به رانندگی و پیاده روی در جنگل بروند که می توانند به صورت شبانه روزی انجام شوند.

در حالی که محدودیتی در تعداد شبهایی که میهمانان می توانند در خانه درختی بگذرانند وجود ندارد، آنها در طول روز باید به اردوگاه برگردند.

رزرو هرشب خانه درختی حدود 560 دلار هزینه دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1093

به "خانه درختی انگالا؛ در دل جنگل های آفریقا در زیر ستاره ها بخوابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه درختی انگالا؛ در دل جنگل های آفریقا در زیر ستاره ها بخوابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید