خبرنگاران پیروانی: خبر حضور آل کثیر در تمرین پرسپولیس صحت ندارد

به گزارش تور چین ارزان، تهران- خبرنگاران- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: خبر حضور عیسی آل کثیر در تمرینات پرسپولیس صحت ندارد.

خبرنگاران پیروانی: خبر حضور آل کثیر در تمرین پرسپولیس صحت ندارد

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره پخش شایعه ای درباره تمرینات آل کثیر، اظهار کرد: چند روزی است که بخاطر بیماری مادرم و اینکه متاسفانه در آغاز سال نو به کما رفت و شرایط مساعدی ندارد، شرایط روحی خوبی ندارم و واقعا از این دست حرکات و شایعه ها متاثر می شوم.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به سرانجام دوره محرومیت عیسی منتظر چنین شیطنت هایی بودیم و شوکه نشدیم. واقعا متاسفم که برخی با هر شرایطی می خواهند مردم را فریب دهند، حتی به قیمت بازی با احساسات مردم.

مدیر تیم پرسپولیس گفت: هواداران ما باهوش هستند و دوست و دشمن شان را می شناسند. این موضوع را تکذیب می کنیم اما شایعه طوری مطرح شده که خودمان هم باور کردیم عیسی سر تمرین بوده در حالی که امروز خودم سر تمرین بودم و باید بگویم ماه هاست اثری از او در محل تمرینات نیست.

محرومیت آل کثیر روز 13 فروردین به اتمام می رسد و این مهاجم تا آن روز حتی اجازه حضور در تمرینات را ندارد. این در حالی است که برخی منابع خبری امروز اعلام کردند که آل کثیر در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1857

به "خبرنگاران پیروانی: خبر حضور آل کثیر در تمرین پرسپولیس صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروانی: خبر حضور آل کثیر در تمرین پرسپولیس صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید