خدمات ویژه اپل برای سالمندان در راه است ، از مراقبت های پزشکی تا توسعه ساعت هوشمند

به گزارش تور چین ارزان، اپل در حال مذاکره با برنامه های خصوصی مراقبت پزشکی است تا این برنامه ها را برای افراد سالخورده اجرایی کند. با یاری این برنامه ها افراد بالای 65 سال تحت مراقبت جدی قرار می گیرند.

خدمات ویژه اپل برای سالمندان در راه است ، از مراقبت های پزشکی تا توسعه ساعت هوشمند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل در حال مذاکره با چندین برنامه مراقبت پزشکی است تا این سیستم ها را وارد ساعت های هوشمند خود کند و در نتیجه این برنامه ها روی مچ دست میلیون ها نفر از افراد بالای 65 سال قرار گیرند.

کارشناسان بهداشتی می گویند که این کار برای اپل بسیار مهم است، زیرا می تواند با یاری این برنامه ها مانع از ویزیت های کلان پزشکی یا بستری شدن در بیمارستان گردد.

اپل پیش از این قرارداد خود را با غول های بیمه Aetna و United Healthcare در خصوص تامین هزینه های ساعتهای هوشمند پزشکی امضا نموده است.

اپل در حال مذاکره با حداقل سه برنامه خصوصی برای توسعه این طرح ها برای افرادی است که بالای 65 سال سن دارند و می توانند از این محصول به عنوان یک ردیاب بهداشتی استفاده می گردد.

بیمه گران در حال آنالیز شیوه تخصیص هزینه های خرید این دستگاه برای افرادی هستند که نمی توانند از پس هزینه های خرید این محصول بربیایند. آخرین نسخه ساعت های هوشمند اپل شامل بیشترین ویژگی های بهداشتی از قبیل تشخیص سقوط و الکتروکاردیوگرام برای میزان گیری ریتم قلب است و با نرخ حداقل 399 دلار فروخته می گردد که بسیاری از افراد سالخورده می توانند از آن بهره مند شوند.

کارشناسان بهداشتی می گویند که این اقدام در سال نو می تواند یک رویای بی نظیر را برای سالمندان محقق کند. این موضوع یک بازار ایده آل برای ساعت های اپل نیز خواهد بود.

حدود 19 میلیون سالخورده به این نوع بیمه ها احتیاج خوادهند داشت و پرداخت های دولت باعث انعطاف بیشتری برای بیمه گران می گردد .شرکت هایی مثل فیت بیت نیز برای کار با بیمه کوشش می نمایند اما مدیران بیمه می گویند که احتمالا با اپل کار می نمایند.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، در مصاحبه ای که هفته گذشته با سی ان بی سی انجام داد گفت که فناوری های بهداشتی در آینده برای شرکت اپل اهمیت بسزایی خواهد داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2465

به "خدمات ویژه اپل برای سالمندان در راه است ، از مراقبت های پزشکی تا توسعه ساعت هوشمند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خدمات ویژه اپل برای سالمندان در راه است ، از مراقبت های پزشکی تا توسعه ساعت هوشمند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات ویژه اپل برای سالمندان در راه است ، از مراقبت های پزشکی تا توسعه ساعت هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید