دارک سایدرز 2 برای کنسول های نسل نهم عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش تور چین ارزان، شرکت THQ Nordic اعلام نموده که Darksiders II: Deathinitive Edition را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) با قیمت 29.99 دلار منتشر خواهد نمود.

دارک سایدرز 2 برای کنسول های نسل نهم عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

این بازی ابتدا در سال 2012 روی کنسول های نسل هفتم به عنوان ادامه دارک سایدرز 2010 منتشر شد. داستان بازی که در خاتمه روزهای کتاب مقدس اتفاق می افتد، بازیکنان را در نقش مرگ (Death)، یکی از چهار سوار آخرالزمان، قرار می دهد تا بی گناهی برادرش وار را ثابت کند که ظاهرا باعث نابودی تمام بشریت شده است. برای انجام این کار، مرگ باید در قلمروی فانی بر پشت اسب خود پرسه بزند، با دشمنان هیولایی در نبردهایی هک اند اسلش مبارزه کند و پازل هایی با مضمون گوتیک حل نماید تا حقیقت را کشف کند.

این بازی با نقدهای مثبت زیادی روبرو شد، اگرچه در نهایت فروش زیادی نکرد. با وجود این، بسیاری از هواداران به لطف سبک بصری تیره و تار و گیم پلی زلدا مانند آن، با علاقه به آن نگاه می نمایند. بازسازی این بازی با عنوان Darksiders 2: Deathfinitive Edition در سال 2015 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد که دارای گرافیک بهبود یافته و تمام بسته های الحاقی در کنار تغییراتی در تعادل گیم پلی است. این نسخه پایان در سال 2019 به نینتندو سوییچ پیوست و ظاهرا راه خود را به کنسول های نو نیز باز خواهد نمود.

این نسخه ارتقا یافته برای کنسول های نسل نو از وضوح 4K، فناوری ری تریسینگ و نور و سایه های پیشرفته بهره می برد. اگر روی پلی استیشن 5 با کنترلر دوال سنس نیز بازی را تجربه کنید، می توانید تاثیر کامل بازخورد لمسی را نیز تجربه کنید. بعلاوه زمان بارگذاری بازی به لطف فناوری SSD به شدت بهبود یافته است و به طور کلی تجربه ای روان تر را تضمین می نماید. زمان کلی بازی با بسته های الحاقی بیش از 30 ساعت است.

کاربرانی که قبلا نسخه پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان این بازسازی را خریداری نموده اند، می توانند به صورت رایگان از نسخه نو روی کنسول های نسل نهمی استفاده نمایند. بعلاوه کاربرانی که Darksiders II: Deathinitive Edition را تا 14 اکتبر (23 معر) پیش خرید نمایند، این بازی را با 50 درصد تخفیف به قیمت 15 دلار دریافت خواهند کرد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2612

به "دارک سایدرز 2 برای کنسول های نسل نهم عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارک سایدرز 2 برای کنسول های نسل نهم عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید