دومین آپدیت رایگان شاهزاده پارسی The Lost Crown در دسترس نهاده شد

به گزارش تور چین ارزان، بازی Prince of Persia: The Lost Crown از یوبی سافت (Ubisoft)، به تازگی دومین به روزرسانی رایگان خود را دریافت نموده است که حالت Boss Rush و موارد دیگر را به بازی اضافه می نماید.

دومین آپدیت رایگان شاهزاده پارسی The Lost Crown در دسترس نهاده شد

پس از نصب به روزرسانی اخیر، دو چالش نو مبتنی بر باس به وسیله شخصیت (Artaban) در The Haven برای بازیکنان قابل دسترسی هستند. حالت اول Boss Revenge است که به بازیکنان راهی می دهد تا دوباره با باس هایی که قبلا شکست خورده اند، در هر درجه سختی مبارزه نمایند. یک تابلوی آماری نیز وجود دارد که برترین کوشش های بازیکنان را در این زمینه ثبت می نماید.

در حالی که Boss Revenge روی برخورد های فردی متمرکز است، حالت Boss Rush نیز وجود دارد که طبق سنت قدیمی سری، بازیکنان را به چالش می کشد تا هر هشت باس بازی را پشت سر هم شکست دهند. برای یاری به بازیکنان برای گذراندن راحت تر این چالش، آیتم ها و توانایی های آترا (Athra) را می توان بین هر یک از باس ها تغییر داد.

در کنار موارد ذکر شده، به روزرسانی نو Lost Crown یک سیستم سفر سریع نو با استفاده از درختان واک واک (wak-wak) و دو لباس نو برای سارگون (Sargon) که هر دو به وسیله حالت Boss Rush باز می شوند را به بازی اضافه می نماید. یکی از این لباس ها بر اساس لباس شاهزاده پارسی در ریبوت این سری در سال 2008 است و دیگری، سارگون را در حالتی نه چندان پوشیده به نمایش می گذارد.

این به روزرسانی با عنوان Boss Attack برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی عرضه می گردد. این دومین به روزرسانی از سه به روزرسانی رایگانی است که قرار است برای بازی عرضه شوند. آپدیت اول بازی در ماه مارس با عنوان Warriors Path عرضه شد و حالت Speedrun و Permadeath را به بازی افزود.

در نهایت سومین آپدیت بازی، Divine Trials است که نوید چالش های مبارزه و پازل نو، در کنار طلسم ها و لباس های نو برای سارگون را داده است و در تابستان سال جاری عرضه می گردد. بعلاوه یک بسته الحاقی پولی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1403 بروزرسانی: 4 خرداد 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2594

به "دومین آپدیت رایگان شاهزاده پارسی The Lost Crown در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین آپدیت رایگان شاهزاده پارسی The Lost Crown در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید