دانشگاه آکسفورد برای سال تحصیلی جدید آماده می گردد، در صورت مساعد بودن شرایط آموزش ها حضوری می گردد

به گزارش تور چین ارزان، دانشگاه آکسفورد میخواهد در صورت مساعد بودن شرایط سال تحصیلی آینده خود را به صورت حضوری شروع کند.

دانشگاه آکسفورد برای سال تحصیلی جدید آماده می گردد، در صورت مساعد بودن شرایط آموزش ها حضوری می گردد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه های دنیا گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، دانشگاه آکسفورد امیدوار است که سال تحصیلی آینده را به صورت حضوری شروع کند. البته در صورتی که شرایط به گونه ای پیش رود که این امکان وجود نداشته باشد، آموزش آنلاین در پیش گرفته می گردد.

قرار است اقدامات لازم برای اطمینان از فعالیت های حضوری صورت گیرد تا دانشجویان و کارمندان در امان باشند.

در این جهت ممکن است ظرفیت فعالیت های حضوری کاهش یابد. در این میان کتابخانه ها و بعضی از اماکن دانشگاهی باز شده اند که انتظار می رود این بازگشایی ها پابرجا بماند. بعضی از کتابخانه های دانشگاه برنامه های مکان یاب نصب نموده اند تا هر یک از دانشجویان مکان مورد نظر خود را با حفظ فاصله اجتماعی بیابند.

دانشگاه آکسفورد میخواهد سمینارهای خود را با همکاری دانشکده ها، کتابخانه ها و سایر مجموعه ها به صورت آنلاین برگزار کند.

دانشگاه آکسفورد در ماه های اخیر زیرساخت های دیجیتالی خود را تقویت نموده است و قرار است در ماه های آینده بعضی از دسترسی های آنلاین نیز ارتقا یابد.

همچنین دانشگاه میخواهد امتحانات پاییز را به صورت آنلاین برگزار کند البته در مواردی هم می خواهد امتحانات را به صورت حضوری برگزار کند. در هر صورت احتمالا امتحانات به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری برگزار می گردد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، دانشگاه آکسفورد اعلام نموده که انتظار دارد که مسافرت های علمی مجاز برای انجام مطالعات میدانی صورت گیرد و تا هر زمانی که امکان سفر وجود دارد امور مربوطه دنبال گردد.

در شبانه روز گذشته در انگلیس یک هزار و 288 نفر دیگر به ویروس کرونا آلوده شدند و شمار مبتلایان قطعی به کووید 19 در این کشور به 324 هزار و 601 نفر رسیده است.

طی دو روز گذشته 20 نفر جان خود را به دلیل کروناویروس در انگلیس از دست داده اند.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1467

به "دانشگاه آکسفورد برای سال تحصیلی جدید آماده می گردد، در صورت مساعد بودن شرایط آموزش ها حضوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آکسفورد برای سال تحصیلی جدید آماده می گردد، در صورت مساعد بودن شرایط آموزش ها حضوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید