دستمزد ناچیز، توهین به کارگران و آزار زنان در کارخانه های برند ایوانکا ترامپ

به گزارش تور چین ارزان، آنالیز ها نشان می دهد که حقوق پرداختی در کارخانه های فراوری البسه ایونکا ترامپ یکی از کمترین دستمزدهای پرداختی در آسیا است و زنان و مردان به صورت معمول در معرض توهین و آزار و اذیت مدیران هستند.

دستمزد ناچیز، توهین به کارگران و آزار زنان در کارخانه های برند ایوانکا ترامپ

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از گاردین، واقعیت کار در کارخانه فراوری لباس های برند ایوانکا ترامپ یک واقعیت تلخ است، جایی که افراد استخدام شده از دستمزدای اندکی سخن می گویند که نمی تواند مایحتاج خود و فرزندانشان را تأمین کند، جایی که علیه تشکیل اتحادیه کارگری ارعاب انجام می گردد و به زنان در صورتی که در هنگام بیماری به کارشان ادامه داده و مرخصی نگیرند، امتیاز داده می گردد.

کارگران این کارخانه که در سوبانگ اندونزی مستقر است، می گویند یکی از کمترین حقوق های پرداختی در آسیا را دریافت می نمایند، با فشار فزاینده ای برای فراوری حداکثری روبرو هستند و اضافه کار آن ها گاه و بی گاه پرداخت می گردد.

این اعتراضات در زمانی انجام می گردد که تنها یک هفته پیش بود که فعالان کارگری که به دنبال تحقیق درباره سوءاستفاده ها در یک کارخانه چینی فراوری نماینده کفش های برند ایوانکا ترامپ بودند، سر از بازداشت و زندان در آوردند.

این گروه از فعالان کارگری اعلام کردند که توانسته اند مجموعه ای از اقدامات غیرقانونی همچون پرداخت حقوق کمتر از کمینه مقدار قانونی، آزار و اذیت کلامی کارگران توسط مدیران و نقض حقوق زنان را کشف نمایند.

در کارخانه مستقر در اندونزی، نیز بعضی شکایت های مشابه هستند، اما حقوق پرداختی در کارخانه بسیار کمتر است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 988

به "دستمزد ناچیز، توهین به کارگران و آزار زنان در کارخانه های برند ایوانکا ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد ناچیز، توهین به کارگران و آزار زنان در کارخانه های برند ایوانکا ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید