کنترل از راه دور پینگ پنگ بازان ایران در قطر، خداحافظی نزدیک است!

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، نوشاد و نیما عالمیان دو نماینده ایران در مسابقات تنیس روی میز گزینشی المپیک (جهانی و آسیایی) هستند که از دو هفته دیگر در قطر شروع می شوند.

کنترل از راه دور پینگ پنگ بازان ایران در قطر، خداحافظی نزدیک است!

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

برای حضور در این رقابت ها و همچنین پروتورهای کانتندر و استار کانتندر، برادران عالمیان سه روز پیش (6 اسفندماه) همراه با جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز راهی قطر شدند. طبق پروتکل بهداشتی مبارزه با کویید 19 که پیش از این هم از طرف برگزارنمایندگان این چهار رویداد بر آن تاکید شده بود، نمایندگان تنیس روی میز ایران به محض ورود به قطر تست کرونا دادند و سپس وارد قرنطینه شدند.

این قرنطینه دو روزه روز آدینه و همزمان با اعلام نتیجه تست کرونا که حکایت از منفی بودن داشت، برای پینگ پنگ بازان کشورمان به سرانجام رسید. بر این اساس نوشاد و نیما عالمیان روز آدینه اولین جلسه تمرینی خود در قطر را برگزار کردند تا آماده حضور در مسابقات شوند.

البته سخت گیری قطری ها و برگزارنمایندگان مسابقات این کشور محدود به تست کرونا و قرنطینه نمی گردد طوریکه بر روی تمام شرکت نمایندگان در مسابقات این کشور و از جمله نمایندگان ایران تا سرانجام کارشان کنترل ویژه ای صورت می گیرد که به منظور زیر نظر داشتن محل تردد آنها انجام می گردد. این کنترل به وسیله اپلیکیشن های ویژه ای برروی خط تلفن شرکت نمایندگان نصب شده، انجام می گردد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در تبادل نظر با خبرنگاران در این زمینه گفت: طبق الزامی که داشتیم به محض ورود به قطر و در همان فرودگاه به ازای هر فرد یک سیم کارت تهیه شد. بر روی این سیم کارت ها اپلیکیشن های خاصی نصب شده که به وسیله آن تردد افراد و محل هایی که به آن رفت و آمد دارند، کنترل می گردد.

وی ادامه داد: طبق پروتکل های بهداشتی تا روز گذشته که در قرنطینه بودیم. از امروز تا سرانجام مسابقات هم به جز سالن محل برگزاری مسابقات و هتل مجاز به حضور در اماکن دیگر نیستیم. در هتل حتی اجازه حضور در لابی را هم نداریم. تردد ها در هتل محدود می گردد به اتاق، رستوران و محل اتوبوس هایی که به سمت سالن تمرین و مسابقه حرکت می نمایند. اگر خارج از این محل ها رفت و آمدی صورت بگیرد، به وسیله اپلیکیشن تعیین شده و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز توضیح داد: نتیجه تست کرونا که در شروع ورود به قطر گرفته شد هم منفی اعلام شد با این حال تا سرانجام کارمان در قطر ممکن است در چند مرحله دیگر تست گرفته گردد. در صورتیکه نتیجه تست کرونا مثبت باشد، اجازه ادامه کار از فرد آلوده گرفته می گردد و او باید خداحافظی کند. این سخت گیری ها برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان است.

لطف الله نسبی با تاکید بر اینکه نوشاد و نیما عالمیان از فردا رقابت های خود در قطر را شروع می نمایند، اعلام نمود: رقابت هایی که از امروز (یکشنبه) شروع می گردد، پیش مسابقه (پری راند) برای مسابقات کانتندر است. بعد از آن نوشاد و نیما عالمیان در تورنمنت استار کانتندر هم شرکت می نمایند. برای این تورنمنت هم یک پیش مسابقه برگزار می گردد.

وی با اشاره به انصراف چینی ها از سفر به قطر و حضور در مسابقات این کشور گفت: ابتدا نیما عالمیان در فهرست پروتور کانتندر و استار کانتندر نبود اما با انصراف چینی ها وی هم وارد فهرست این رقابت ها شد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ابراز امیدواری کرد که برادران عالمیان از حضور در تورنمنت های پیش بینی شده بتوانند برای کسب آمادگی بیشتر حضور در مسابقات گزینشی المپیک به بهترین شکل استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگاران، برنامه دیدارهای نوشاد و نیما عالمیان در قطر به این توضیح است:

* پری راند: 10 تا 12 اسفندماه

* تورنمنت کانتندر: 13 تا 16 اسفندماه

* پری راند: 16 تا 17 اسفندماه

* استار کانتندر: 18 تا 23 اسفندماه

* انتخابی گزینشی دنیا: 24 تا 27 اسفندماه

* انتخابی گزینشی آسیا: 28 تا 30 اسفندماه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1771

به "کنترل از راه دور پینگ پنگ بازان ایران در قطر، خداحافظی نزدیک است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل از راه دور پینگ پنگ بازان ایران در قطر، خداحافظی نزدیک است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید