راهنمای سفر به مالزی

به گزارش تور چین ارزان، مالزی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. تور مالزی می‌تواند یک سفر عالی و آسانی باشد، اگر در مورد این کشور کمی اطلاعات داشته باشید.

راهنمای سفر به مالزی

خرید در مالزی

اگر به قصد خرید با تور مالزی همراه شده‌اید باید به شما بگویم که انتخاب درستی داشته‌اید. از ارزان‌ترین اجناس قلابی گرفته تا گران‌ترین کالاهای اصل و باکیفیت در مراکز خرید مالزی وجود دارند.

مراکز خرید بزرگ و مشهوری در کوالالامپور و سایر شهرهای مالزی وجود دارد که در آنها برترین برندهای داخلی و بین‌المللی به عرضه‌ی محصولات خود می‌پردازند. این مراکز معمولا رستوران و فودکورت هم دارند و امکانات خوبی به گردشگران تور مالزی ارائه می‌دهند.

هزینه های سفر به مالزی

مالزی در مجموع مقصد گردشگری گرانی نیست. به دلیل وفور منابع طبیعی، غذا به خصوص غذای خیابانی در مالزی قیمت اندکی دارد. امکانات اقامتی متعددی در مالزی وجود دارد که شما با توجه به بودجه‌ی در نظر گرفته شده، می‌توانید هر کدام را که مناسب‌تر است در تور مالزی انتخاب نمایید. از هاستل‌های ارزان‌قیمت گرفته تا هتل‌های 5 ستاره. حتی هتل‌های لوکس هم نسبت به بسیاری از مقصدهای گردشگری دنیا، ارزان‌تر می‌باشند.

فرهنگ مردم مالزی

مالزی یک کشور مسلمان بودده و دست دادن با زنان مسلمان دور از ادب می‌باشد. برای احوال‌پرسی با آنها فقط تکان دادن سر و لبخند زدن کافی بوده و برای ورود به منزل افراد و مساجد و مکان‌های مذهبی، باید کفش‌های خود را در بیاورید. در بسیاری از مسجدها، شال و لباس مناسب برای ورود گردشگران وجود داشته که برای عکس‌برداری از مکان‌های مذهبی مانعی ندارد اما بهتر است در تور مالزی قبلا اجازه بگیرید.

آب و هوای مالزی

شک‌ترین فصل معمولا بین ماه مه تا جولای است. با این حال، بادهای شدید، زودگذر هستند و بارندگی هم آزاردهنده نیست و موجب تمیز شدن هوا می‌شود. در واقع گردشگران و مسافران می‌توانند در تمام طول سال به کوالالامپور سفر کنند بدون اینکه نگران آب و هوا باشند. منطقه‌ بورنئو آب‌و‌هوای استوایی دارد. ایالت ساراواک یک فصل بارانی بین اکتبر و فوریه دارد. مرطوب‌ترین فصل ایالت صباح، بین نوامبر و فوریه است.

انتشار: 31 شهریور 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 3

به "راهنمای سفر به مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید