رستوران های بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، بانکوک شهری زیبا و محبوب در بین گردشگران ایرانی است. یکی از مکان‌هایی که هر گردشگر تور تایلند به سراغ آن می‌رود، رستوران‌های این شهر است که اگر غذای خوبی هم داشته باشد، می‌تواند کیفت سفر شما را بالا ببرد.

رستوران های بانکوک

رستوران ایسایا سیامی (Issaya Siamese Club Restaurant)

این رستوران یک رستوران جذاب تایلندی است که در یک خیابان کوچک در نزدیکی جاده رامای چهارم پنهان است و حتی با یک نقشه می توان به آسانی آن را پیدا نمود. یک رستوران که با افتخار در وسط یک باغ سبز خوش منظره قرار دارد. این رستوران یک خانه قدیمی با ایوان و پله های چوبی می‌باشد که مجموعه جالب و بی نظیری را برای صرف ناهار و شام بوجود آورده‌اند. جذابیت این رستوران ترکیبی از یک خانه موروثی، خدمات استثنایی و سرآشپز معروف آن است.

رستوران ایت می (Eat Me Restaurant)

این رستوران ، ساختمان دو طبقه سفید رنگی است که توسط گیاهان بلند در گلدانهای بزرگی احاطه شده است. طبقه بالای رستوران بالکن قرار گرفته است که برای صرف شام می توانید از آن استفاده نمایید و می توانید از آن بامبوهای سبز را مشاهده نمایید و شنیدن صدای موسیقی لذت ببرید. دکوراسیون رستوران مدرن و ساده می‌باشد. این محل بهترین مکان برای برگزاری جلسات کاری، شام عاشقانه و برگزاری مراسم جشن با دوستان است.

رستوران سنسی (Sensi)

رستوران خلاقانه ایتالیایی که به سبک خاصی تزئین شده است. همه آیتمهایی که برای مدرن بودن لازم است را دارد. مهمانان تور تایلند در این شهر مطمئن هستند که غذاهای معروف ایتالیایی را تجربه می کنند که به روشی جدید و خاص تهیه شده اند. این رستوران توسط یک زن و شوهر ایتالیایی اداره می شود. یکی ازآنها سرآشپز رستوران است و دیگری سایر امور را به دست گرفته است. در این رستوران انواع دسرهای لذیذ سرو می‌گردد.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 47

به "رستوران های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید