روابط عمومی های ضعیف در رسانه های معرفی می شوند

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی اسماعیلی ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: امروزه مطبوعات و اصحاب رسانه رکن چهارم دموکراسی هستند.

روابط عمومی های ضعیف در رسانه های معرفی می شوند

وی با بیان اینکه دموکراسی به معنای حکومت مردم بر مردم است، افزود: این دموکراسی یک جاده دو طرفه است که انصاف و عدالت باید در آن رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قانون جراید و نشریات در بیان مطالب جزء مواردی که مخل جامعه باشد را آزاد می داند، گفت: اصحاب رسانه باید در کنار مطالبه گری ها امانت داری و انصاف را مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران تجسم امانت داری و واقع بینی و دلسوزی هستند، عنوان کرد: بین کسب و ارسال یک خبر و کسب و درک و تحلیل ارائه صحیح یک خبر تفاوت وجود دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه گوش دادن به ندای فطرت و انصاف در حرفه خبرنگاری بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز کشور نیازمند همدلی و ایجاد امید در بین مردم است لذا خبرنگاران باید زبان گویا و دیده بانان دقیق جامعه باشند.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه هیچ چیز نمی تواند جای رسانه مکتوب را بگیرد اما امروزه نشریات الکترونیک جای خود را در جامعه باز کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در خصوص فضای مجازی باید چاره اندیشی شود، اظهار داشت: هر روابط عمومی که ضعیف عمل کرده باشد باید رسانه ای شود.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران بانشاط و روحیه داشته باشند قطعا با انرژی مضاعف ایفای نقش خواهند کرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 109

به "روابط عمومی های ضعیف در رسانه های معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط عمومی های ضعیف در رسانه های معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید