روسیه: وسعت نژادپرستی در غرب پنهان شدنی نیست

به گزارش تور چین ارزان، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که نژادپرستی به یک مشکل کاملا متورم در آمریکا تبدیل شده و غیرممکن است که وسعت آن پنهان گردد.

روسیه: وسعت نژادپرستی در غرب پنهان شدنی نیست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز یکشنبه گفت که نژادپرستی به یک مشکل کاملا متورم در آمریکا تبدیل شده و غیرممکن است که وسعت آن پنهان گردد.

وی که با شبکه تلویزیونی روسیا-1 مصاحبه می کرد، اضافه کرد که تبعیض نژادی به دومین چالش عظیم آمریکا و غرب پس از چالش بهداشت عمومی تبدیل شده است.

زاخارووا در این مصاحبه گفت: دومین چالش عظیم، مشکل نژادپرستی در جامعه غرب بوده که اول از همه در آمریکا است. این چالش با حجم کامل خود نمایان شده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید نمود که دامنه این شر در کشورهای غربی پنهان شدنی نیست.

قتل فجیع جورج فلوید مرد سیاهپوست آمریکایی زیر زانوی افسر پلیس سفید پوست در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا، باعث شروع اعتراضات در ایالت های آمریکا و بعضی کشورهای غربی به نژادپرستی و تبعیض نژادی شده است.

روز گذشته هزاران آمریکایی در واشنگتن، پایتخت این کشور تجمع گسترده ای را در اعتراض به نژادپرستی در این کشور برگزار کردند.

این تظاهرات اگر چه به صورت مسالمت آمیز و آرام برگزار گردید اما گارد ملی و نیروهای امنیتی آمریکا به طور گسترده در خیابان های واشنگتن حضور داشتند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1342

به "روسیه: وسعت نژادپرستی در غرب پنهان شدنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: وسعت نژادپرستی در غرب پنهان شدنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید