سلام بمبئی همزمان با ایران در اروپا و آمریکا

به گزارش تور چین ارزان، خبرگزاری مهر: به گفته کارگردان سلام بمبئی، این فیلم همزمان با ایران در اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا هم اکران می گردد.

سلام بمبئی همزمان با ایران در اروپا و آمریکا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی در مصاحبه با ما با اشاره به زمان اکران این فیلم که به صورت مشترک توسط ایران و هندوستان ساخته شده است، گفت: این فیلم از یازدهم آذر ماه که مصادف با سرانجام ماه صفر است در گروه سینمایی استقلال اکران می گردد.

وی ادامه داد: اکران این فیلم در هندوستان بعد از سرانجام نمایش آن در ایران، شروع می گردد و فکر می کنم اکران سلام بمبئی در هند اوایل فروردین ماه سال 96 شروع می گردد.

این کارگردان شرح داد: اکران این فیلم در کانادا، آمریکا، استرالیا و اروپا شامل آلمان، انگلستان، اتریش، هلند و سوئد به فاصله یک هفته از ایران شروع می گردد.

محمدپور در سرانجام گفت: بازیگران هندی سلام بمبئی آدینه 12 آذر ماه وارد ایران می شوند و اکران خصوصی فیلم شنبه 13 آذر ماه در برج میلاد برگزار می گردد. البته با توجه به اینکه اولین اکرانی که برای ما در نظر گرفته شده بود 28 مهر ماه بود ما از درمندرا بازیگر پیشکسوت سینمای هند برای آن تاریخ دعوت نموده بودیم ولی وقتی زمان شروع اکران تغییر کرد ما تاریخ جدید را به وی اطلاع دادیم اما هنوز نمی دانیم که در آذر ماه و در مراسم اکران خصوصی فیلم در ایران حضور پیدا می نماید یا خیر.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیامیرزا، پونام دیلون و دالیپ تاهیل از جمله بازیگران این فیلم هستند.

سلام بمبئی که تهیه کنندگی آن بر عهده جواد نوروزبیگی است، ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می نماید که هر 2 دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 636

به "سلام بمبئی همزمان با ایران در اروپا و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلام بمبئی همزمان با ایران در اروپا و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید