رونمایی از گوشی میان رده هوآوی نوا Y90 با دوربین 50 مگاپیکسلی

به گزارش تور چین ارزان، هوآوی به تازگی در وب سایت خود از گوشی هوشمند تازه هوآوی Nova Y90 که یک دستگاه میان رده است، رونمایی نموده است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش بزرگ و مشخصات قانع کننده ای را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

رونمایی از گوشی میان رده هوآوی نوا Y90 با دوربین 50 مگاپیکسلی

به گزارش خبرنگاران، هوآوی Nova Y90 دارای یک پنل ال سی دی 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل) می باشد. نرخ نوسازی 90 هرتز این گوشی هوشمند، برای بخش میان رده کافی به نظر می رسد. بعلاوه نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز Nova Y90 نیز ویژگی مثبت این گوشی هوشمند است.

این دستگاه از فناوری پانچ هول برای دوربین سلفی خود استفاده می نماید. دوربین سلفی این گوشی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می باشد. هوآوی سنسور های دوربین سه گانه پشتی این گوشی را بر روی یک جزیره بیضی شکل طراحی نموده است. دوربین پشتی شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک ماژول تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می باشد. برای محیط های تاریک نیز یک نور LED در این قسمت در نظر گرفته شده است.

هواوی نوا 90 توان خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سوپرشارژ 40 واتی دریافت می نماید. به گفته این شرکت، هواوی نوا 90 در مدت 30 دقیقه 50 درصد شارژ می گردد. از نظر نرم افزاری، این دستگاه دارای رابط کاربری EMUI 12 است. متاسفانه هوآوی هنوز نسخه اندروید این دستگاه را معین ننموده است. این گوشی هوشمند با سیستم توزیع فایل Huawei Computer Manager ارائه می گردد. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند گوشی هوآوی خود را بدون اتصال کابلی به لپ تاپ های Matebook مانند Huawei MateBook D16 که اخیرا ارائه شده، متصل نمایند.

هواوی Nova Y90 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و در سه رنگ آبی، سفید و سبز عرضه می گردد. در مورد قیمت و زمان ارائه این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است. شایان ذکر است که این شرکت در حال برنامه ریزی سری هواوی نوا 10 است که سیستم عامل هارمونی را به ارمغان می آورد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2384

به "رونمایی از گوشی میان رده هوآوی نوا Y90 با دوربین 50 مگاپیکسلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی میان رده هوآوی نوا Y90 با دوربین 50 مگاپیکسلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید