عرضه گلکسی A53 5G سامسونگ در آینده نزدیک

به گزارش تور چین ارزان، با توجه به کسب گواهینامه های NBTC و FCC، به نظر می رسد که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A53 5G به زودی روانه بازار می گردد.

عرضه گلکسی A53 5G سامسونگ در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگاران، شرکت سامسونگ در هفته آینده گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 22 را معرفی خواهد نمود. گزارش ها ادعا نموده اند که چند گوشی تازه سری A مانند گلکسی A73 و گلکسی A53 احتمالاً تا سرانجام ماه فوریه یا نهایتا در ماه مارس در بازار های مختلف به صورت رسمی عرضه خواهند شد. پیش از عرضه در زمان مورد انتظار، تعیینات گوشی گلکسی A53، اکنون در وبسایت های گواهی NBTC و FCC مشاهده شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G مجهز به قابلیت دو سیم کارت با شماره مدل SM-A536E/DS در سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده شده است. در وبسایت صدور گواهی FCC نیز دو شماره مدل SM-A536E/DS و SM-A536E دیده شده اند که به ترتیب مربوط به نسخه های دو سیم کارت و تک سیم کارت هستند. لیست تعیینات وبسایت FCC نشان می دهد که دستگاه ممکن است با یک شارژر 25 واتی عرضه گردد. این وبسایت بعلاوه نشان می دهد که دستگاه به بعضی ویژگی های ارتباطی مانند اتصال 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث و NFC مجهز شده است.

گوشی گلکسی A53 5G، هفته گذشته در وبسایت گواهی بلوتوث SIG نیز مشاهده شده بود. بعلاوه این گوشی در ماه ژانویه 2022 در وبسایت صدور گواهی TENAA چین مشاهده شد و به وسیله آن تمام تعیینات آن برای کاربران تعیین شد.

براساس تعیینات ارائه شده به وسیله وبسایت پایگاه داده TENAA، گوشی گلکسی A53 5G دارای صفحه نمایش 6.46 اینچی AMOLED است. به گزارش خبرنگاران، این نمایشگر که وضوح Full HD+ را ارائه می دهد، احتمالاً از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می نماید. گفته می گردد که این گوشی به چیپست Exynos 1200 که محصول خود سامسونگ است، مجهز شده است. این تراشه با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی جفت می گردد.

به نظر می رسد این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این باتری احتمالاً از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد نمود. گوشی سامسونگ گلکسی A53 احتمالاً روی سیستم عامل اندروید 12 و آخرین نسخه رابط کاربری One UI 4.x اجرا می گردد. برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدئویی، ممکن است یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش قرار داده گردد. در پنل پشتی نیز یک مجموعه دوربین شامل چهار لنز 64 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گمان می رود این گوشی با دو پیکربندی حافظه متفاوت، احتمالا با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بعضی بازار ها گردد. در خصوص طراحی این دستگاه نیز می دانیم که در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2346

به "عرضه گلکسی A53 5G سامسونگ در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گلکسی A53 5G سامسونگ در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید