زیباترین جاذبه های بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، بانکوک در سال 2016 یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند در شهر زیبای بانکوک است. این شهر با جاذبه‌های فراوانی که دارد در لیست سفر بسیاری از گردشگران ایرانی قرار گرفته است.

زیباترین جاذبه های بانکوک

جاده خاو سان (Khao San Road)

اگر بانکوک شهری که شرق و غرب تایلند را بهم وصل می کند این جاده محل این تلاقی است. جایی که در آن زیبایی هایی وجود دارد. با مسافران از هر گوشه ای از جهان مدرن، باشگاه بازی. شب هنگام این محل پر از رستورانها و کافه ها و جاذبه های زیادی برای گردشگران تور تایلند می‌باشد.

محله چینی ها

محله چینی های بانکوک یکی از جاذبه های توریستی این شهر محسوب می شود. این محله در طول روز خلوت تر است و بعد از غروب آفتاب خریداران زیادی به سمت آن روانه می شوند. در این محله انبوهی از مغازه ها دیده می شود. این محله یکی از جاذبه های گردشگری تور تایلند است که نباید آن را از دست داد.

کاخ بزرگ (The Grand Palace)

در بانکوک محلهای بسیاری وجود دارد که هر گردشگری باید از آنها دیدن نماید، شاید بهترین آنها برای شروع کاخ بزرگ بانکوک باشد. این کاخ اولین و مهمترین جاذبه گردشگری شهر بانکوک بشمار می آید. در مجموعه کاخ شامل چندین ساختمان قابل توجه از جمله معبد بودا زمرد به (Phra Kaew) می باشد. از قرن بیستم پادشاهان تایلندی دیگر در این کاخ زندگی نکردند، اما مجموعه کاخ برای انواع جشنها و اعیاد استفاده می شود. کاخ مملو از آثار باستانی، تالارهای سلطنتی و معابد است. معبد بودا زمرد در یک گوشه ای از این صحن بیرونی واقع شده است. بارگاه مرکزی محل اقامت پادشاه بوده است و سالن ها برای انجام کسب و کار دولت مورد استفاده قرار می گرفتند.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 50

به "زیباترین جاذبه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاذبه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید