زیباترین معابد بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، بانکوک شهری با معابد فراوان است. معابد تایلند با تاریخ پرفراز و نشیبی که دارند، از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید هستند. در این مقاله شما را با بهترین معابد کشور تایلند آشنا خواهیم کرد.

زیباترین معابد بانکوک

معبد بودای زمرد (Wat Phra Kaew)

به عنوان مهم ترین معبد بودایی در تایلند محسوب می شود. در مرکز تاریخی بانکوک، در داخل محوطه کاخ بزرگ قرار گرفته است که یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند است. بودای زمرد یک تصویر از بودا در موقعیت مراقبه می باشد. هیچ کس به جز پادشاه اجازه نزدیک شدن به مجسمه بودا را ندارد. یک ردای فصلی بر روی مجسمه قرار گرفته است که تغییر سه بار در سال تابستان، زمستان، و فصل بارانی توسط شخص پادشاه انجام می شود و آئینی بسیار مهم می‌باشد. معبد زمرد به زیبایی تزئین شده است و حس شکوهمند صلح را یادآور می‌شود.

معبد سپیده دم (Temple Of Dawn)

معبد آرون، به عنوان وات چائو شناخته می شود، در غرب بانکوک نزدیک رودخانه چائو (Chaeng) واقع شده است. یکی از خیره کننده ترین معابد بانکوک می باشد، نه تنها به دلیل موقعیت رودخانه آن، بلکه به دلیل طراحی بسیار متفاوت نسبت به معابد دیگر. وات آرون (یا معبد سپیده دم) می‌باشد که تا حدودی با مناره رنگین تزئین شده است و بسیار با شکوه در کنار آب قرار گرفته‌اند.

معبد کوه طلایی (Wat saket)

وت ساکت به نام معبد کوه طلایی معروف است. دره ای است که با تاج طلایی مزین شده است. این معبد در طول سال میزبان نیایشگران است. همچنین به مدت یک هفته در سال در آن نمایشگاه برگزار می شود که این نمایشگاه یک هفته در تور تایلند به طول می‌انجامد.

معبد پو (Wat Pho)

هر گردشگری که برای اولین بار از بانکوک دیدن می کند حتما باید سری به این معبد بزند. در پشت معبد بودای زمرد قرار دارد. این معبد یکی از بزرگترین مجتمع های معبد در شهر بانکوک می باشد و به دلیل پیکر بزرگ خمیده بودا مشهور است که 46 متر طول آن است و در پوششی از طلا قرار شده‌اند. این محل همچنین یک محل عالی برای دریافت ماساژ سنتی تایلندی می باشد. معبد پو به عنوان مدرسه پیشرو ماساژ در تایلند بشمار می رود. زمان بازدید از این معبد همه روزه از ساعت 8:00-17:00 است.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 49

به "زیباترین معابد بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین معابد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید